[A]Sony NWE3 Mp3 speler

Status
Not open for further replies.

PaulM

Well-Known Member
Heb hier nog een Sony NWE3 MP3 speler liggen...

is ook in perfecte staat en is niks mis mee. geen beschadigingen en heeft een blauw verlicht display. Hij is net zo groot als een aansteker en is egt een stylo ding.

Het enigste wat er slecht aan is is dat er 64mb geheugen inzit. Hier kan je niet meer of minder van maken.... mjah, Sony heb een of andere speciale ATRAC format die MP3's een stuk kleiner maakt. gaan dus iets van 25 a 30 liedjes op.

Je krijgt erbij 2 oplaadbare batterijen (AAA), boekje, MP3 speler, earplugs, zakje en cd met software en de usb kabel uiteraard

kom maar met een leuk bod. ik hoor het wel.

SONY_NWE3.jpg
 
Advertisement - register to remove this

K'had em een HELE tijd terug voor 880 gulden gekocht op Schiphol. Nieuwprijs was dus rond de 400 euro... tegenwoordig zijn er echter super goedkope met meer geheugen, ik verwacht ook niet om er nog 200 voor te vangen. vandaar dus dat ik geen vraagprijs heb neergezet. Sja, voor goeie merken betaal je nou eenmaal veel, en mocht iemand een bod geven waar ik het mee eens ben dan is ie verkocht...
 
128mb / 2 = 64 mb
150euro / 2 = 75 euro

iemand die em voor 75 wil? :P

niet lager dan 60 ding is nog perfect, bod van 45 vind ik onzin... t'is f*cking SONY mensennnnnn
 
Originally posted by gila-h0er
128mb / 2 = 64 mb
150euro / 2 = 75 euro

iemand die em voor 75 wil? :P

niet lager dan 60 ding is nog perfect, bod van 45 vind ik onzin... t'is f*cking SONY mensennnnnn

ja dan heb je de helft :P

ze zijn ook nog gebruikt :rolleyes:

maar mocht je niemand vinden... dan bied ik me vrijwillig aan :D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top