Mikkee.. GC Sjlet 14 May 2003 #1 ziet er van de voorkant perfect uit. gekocht vorig jaar Juli. de achterkant zitten ernstig krassen op. verder werkt ie perfect. richtprijs: E100,- laat maar horen! grtz
ziet er van de voorkant perfect uit. gekocht vorig jaar Juli. de achterkant zitten ernstig krassen op. verder werkt ie perfect. richtprijs: E100,- laat maar horen! grtz
Mikkee.. GC Sjlet 14 May 2003 #3 ik zal foto's gaan regelen. reken maar op, dat er soort van "schuifschade" op de achterkant zit. ik laat het meteen weten wnr ik foto's heb.
ik zal foto's gaan regelen. reken maar op, dat er soort van "schuifschade" op de achterkant zit. ik laat het meteen weten wnr ik foto's heb.
race_typhoon Well-Known Member 15 May 2003 #5 wat is de oorzaak van die schuifschade?? hoe is het gebeurd?
Mikkee.. GC Sjlet 15 May 2003 #6 hij lag naast het zwembad op de stenen, en iemand leunde erop, hij gleed weg, daardoor zitten er krassen. vandaag moeten de foto's geregeld zijn.
hij lag naast het zwembad op de stenen, en iemand leunde erop, hij gleed weg, daardoor zitten er krassen. vandaag moeten de foto's geregeld zijn.
Mikkee.. GC Sjlet 18 May 2003 #10 nee, 50 euro is zeker te weinig. zitten alleen krassen op, verder is dat ding in prima staat.
Mikkee.. GC Sjlet 18 May 2003 #14 welke software? gwn de nieuwste, is niet echt een type ofzo, hij is in de winkel "geupdate" snel, tja vind persoonlijk de t68i niet snel ofzo, vergeleken met andere telefoons, maar zeker niet langzaam. prijs is trouwens E150,- geworden.
welke software? gwn de nieuwste, is niet echt een type ofzo, hij is in de winkel "geupdate" snel, tja vind persoonlijk de t68i niet snel ofzo, vergeleken met andere telefoons, maar zeker niet langzaam. prijs is trouwens E150,- geworden.