[A] Sonic sprintframe, Orginele carters, radje etc.

Status
Not open for further replies.

Thomans

Sonicmans
Hey

ik verkoop hierbij mijn sprintsonic, ik heb er 2 wedstrijden sbo 07 mee gereden en ik wil in 08 toch wat anders.

!! GAAT IN EERSTE INSTANTIE ALLEEN COMPLEET WEG!!

Het frame is al redelijk aangepakt, de voetsteunen zijn weggehaald en aan de achterkant is het overbodige eraf gehaald. Verder is de voorvork verlaagd, maar nog steeds instelbaar in hoogte. Zoals je ziet istie dus erg laag, bij mij kwamdie nét boven me knie uit zoals je ziet op de foto

Wat krijg je dus allemaal?

-frame, nette staat, roestplekken zijn aangepakt met hammerite en framenummer is nog aanwezig.(orgineel subframe)
-voorvork, ook in goede staat veert goed en is dus instelbaar in hoogte.
-buddy, onderkant eruitgezaagt en achterkant iets ingekort, slot zit er nog wel op!
-Achterstaafje van 20 cm, hierdoor komt de sonic érg laag te staan
-COMPLETE kappenset, de staat ervan is echter minder, behoorlijk wat krassen e.d
-STANDAARD sonic carters, orginele krukas zit er nog in, en inhoud van het blok is verder volledig standaard nog!
-Vooruitstaande TNT clamp met M stuur inc het ingekorte standaard stuur zodat de kappen er nog op kunnen
-SR radiateur(niet degene op de foto) in redelijke staat, nog gewoon goed bruikbaar!
-Sonic voorrem met gestraalde remklauw(niet op foto)
- een hele lading std onderdelen zoals, orginele tank, olietank, kabelboom, etc.
Het enige wat je dus nog nodig hebt om te rijden is een setje velgen!

Richtprijs ligt rond de 250 E, Bieden kan altijd, hou het reeel deze framepjes zijn schaars aan het worden!

Je kunt me bereiken via: pm, ellendeling_74@hotmail.com of bel me ff op 06-54234958

Tevens te ruil voor een jog in dezelfde staat!







woonplaats = omgeving rotterdam(barendrecht)
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top