Xearo GC Member 27 October 2003 #1 te koop: peugeot 103 snorbrommer met verzekering. motorisch: loopt wel, maar niet goed. even afstellen denks. bied maar Last edited: 9 January 2004
te koop: peugeot 103 snorbrommer met verzekering. motorisch: loopt wel, maar niet goed. even afstellen denks. bied maar
Sjoko -HSC- Member 9 January 2004 #2 Je foto doet het niet, zou je die naar me toe kunnen mailen please chocoladebeertje@hotmail.com
D DeAm_$® Well-Known Member 14 April 2004 #5 Ja ik wil ookwel een pic zien dan heb ik ookwel interesse!! greetz mitchel
Xearo GC Member 15 April 2004 #6 heb wel pic maar geen space, geef je mail maar dan stuur ik je een pic. of is er iemand aardig die voor mij een picje wil uppen?O-)
heb wel pic maar geen space, geef je mail maar dan stuur ik je een pic. of is er iemand aardig die voor mij een picje wil uppen?O-)
R RobvdB Citta gevraagd! PM me! 16 April 2004 #7 Ik up die wel voor je . edit: msn = robke87@hotmail.com
Xearo GC Member 18 April 2004 #11 :| ik kan niet brengen, en al zeker niet voor 50euro. ophalen = 50euro.
mastervanloon van Owntjes 18 April 2004 #12 Als die echt prima zou lopen, zou ik em voor 65 wel willen komen ophalen. Waar woon je?
Xearo GC Member 18 April 2004 #13 ik woon in venlo. hij loopt goed stationair, maar als je gas geeft valt hij na een tijdje uit.