[A]Snelle spullen voor Piaggio

Status
Not open for further replies.

Lieuwe

Super User
- Polini Speeddrive .. poulie is in goede staat .. misschien een klein putje maar nix ernstigs. Eventueel met andere poulie helft. Het zijn de GROTE poulies dus voor Runner/MC2 etc.

55€ incl.

Speeddrive.JPG


- Polini Speedclutch .. koppeling ziet er nog goed uit, segmenten zijn niet veel gesleten. Incl. gewichtjes voor op koppeling en nog een zooi trekveren.

40€ incl.

Speedclutch.JPG


- Fournales achterveer .. ding is nog izgst .. incl ophoogblokje.

150€ incl.

Veren.JPG


- RGD voorveer ZipSP in perfecte staat

40€ incl.

Zie foto hierboven.

- Polini Alu-W Poort .. cilinder is in redelijk staat een poetsbeurt zou niet verkeerd zijn excl. zuiger en pakkingen de kop zit er wel bij.

40€ incl.

W-Poort.JPG


- Kartdoos .. volgens mij is het zon malossi geval :) .. aansluiting is 70mm.

30€ incl.

Kartfilter.JPG


- Aerox Radiator .. leuk als je NRG oid wat extra koeling nodig heeft :)

40€ incl.

Radd.JPG
 
Advertisement - register to remove this

... sowwy, heb eignelijk niet zo'n interesse, want ik heb het een btje moeilijk zitten lezen.
k wist namelijk niet dat er geen zuiger bij zat, en dat ie n btje opgepoetst zou moeten worden (bedoel je buitenkant of... ?)
 
Originally posted by GP X-perience
... sowwy, heb eignelijk niet zo'n interesse, want ik heb het een btje moeilijk zitten lezen.
k wist namelijk niet dat er geen zuiger bij zat, en dat ie n btje opgepoetst zou moeten worden (bedoel je buitenkant of... ?)

denk je nou serieus dat ie de buitenkant bedoelt?
 
nee normaal niet, maar ik heb wel vaak gehad dat er daar misverstanden over waren...

maar k moet nog ff kijken of ik m wil... maar heb weinig tijd. dus als je m wilt verkopen, doe maar (ik hou je toch niet tegen
0? ), maar t zou wel chill zijn als ik ervan weet. en voor hoeveel: mocht ik nog een hoger bod doen.
en als ie getuned/bewerkt is: door wie?
 
Originally posted by Marcel-NRG
best wel offtopic..

Heb je die Rad nog??

Rad is er nog.

En over die cilinder .. hij moet vanbinnen gepoetst worden want er zitten hele lichte krasjes in.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top