This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

[A](snelle) Minarelli Hori spullen / compleet blok.

Status
Not open for further replies.

Folkert@MinaRally

Freude Am Fahren
Wegens beëindigen hobby en (zoals al ingecalculeerd) het niet in 1x kwijt kunnen van de scooter, bied ik nu mijn onderdelen los aan.

Prijzen zijn indicatief, tenzij anders vermeldt en ex. verzendkosten.

- voor foto's verwijs ik naar me projectpage / scooterbase pagina, te vinden via de links in me signature. (en zie onderaan deze post)

Motorisch:

- ATP/Athena getuned carter + Evo pen 12 as (Gladde versie) (Ex SOBW blok van Pieter Poppe's Neo's LC) + Malossi rechte vertanding (primair) + vertandingsdeksel(en carter) bewerkt voor overrange

- Evo 70cc LC, ongetuned. In nieuwstaat (met alle pakkingen etc.) €199

- HPI 2004. zgan. €199,-

- Yasuni C20. In goede staat (wat roest bij de bocht en wat aanslag/bruin. Geen deuken/beschadigingen €150

- Gefreesd en gepolijst carterdeksel €100

- Mikuni 24 vlakschijf + setje sproeiers. €75

- 28mm arreche spruitstuk (om carb op originele plaats te monteren) €15

- Overrange transmissie (Evo vario, Evo OR 128mm pulleys, Malossi OR snaar) €199 of los: vario €85, pulleys €119, snaar €19)

- CIF schokdemper (gelijk aan Malossi RS24/10, (zelfde model, ook "Paioli") met losse gasbus, volledig instelbaar en met liniaire veer) volledig reviseerbaar) z.g.a.n. - €199

- Polini Speed Clutch (105mm) - €35

- Malossi Fly Clutch (onbegruikt, zonder veertjes) - €35

- TJT 220mm vol zwevende remklauw (alu kleurig). - €85

- Braking Wave disc, nieuwe model (190mm) - €29

- Braking 4 zuiger klauw, goud geadoniseerd. In absolute nieuwstaat, inclusief bijbehorende blokken (wel gebruikt, weinig km's) Uniek & zeldzaam.
(geeft in combi met de TJT schijf waar de blokken op zijn ingebed een niet te overtreffen remkracht) - prijs n.n.o.t.k.
N.B. Past op Rally, Aerox, Neo's en dergelijke. NIET op nieuwe/oude model SR voorvork!
MOGELIJK ook op F12/F15, Benelli's en andere Minarelli horizontaal model scooters)
Deze klauw is dus bedoelt voor 220mm schijven. Je hebt dus geen lelijke bracket meer nodig, zoals bij de standaard remklauw.


Blok kan ook compleet gekocht worden, tegen gereduseerd tarief. (Carter+krukas+cilinder+vertanding+overrange+hpi+carb of combinaties hiervan, bijv. carter+krukas+cilinder etc)


Optisch

- Aprilia Monoseat. ZELDZAAM. Met duozitje en kapje om te switchen tussen monoseat / duozit. prijs n.n.o.t.k.

- setje originale Rally velgen (10") met z.g.a.n. Michelin Bopper banden. - 99. Alleen banden of velgen kan ook. (bandenmaten 120 en 130/90-10)

Voor info kun je me mailen op fbaarsma@gmail.com

Geen MSN.

EDIT: dan maar even zo, mensen kunnen niet lezen denk ik: Géén PM's. Me mailbox zit op 2 na vol, dus dat geeft gekloot. Ik reageer dus NIET op PM's!!

Toch wat foto's dan voor de duidelijkheid:

CIF veer:




Braking klauw/TJT schijf:








Carter(deksel)



uitlaat/monoseat:



 
Last edited:
Status
Not open for further replies.