[A]Skai om een Special zadelhoes te maken...

Status
Not open for further replies.
Originally posted by Mikkel
Ik zat net te denken. Goudkleur is er, maar is er ook een soort chrome/ zilver kleur?

Nee....Lees even goed topic door dat is wat ik kan krijgen zodra er meer is voeg ik dat wel toe..
 
Originally posted by -[inferno]-
ik wil graag een zwarte lap :)
maar hoe zit het met betalen en verzenden enzo?

Ok is goed een zwarte lap is mogelijk :)...

Betalen gaat op vooruitbetaling, dat houd in jij maakt het geld over op mijn rekening zodra dat geld binnen is stuur ik het nou naar jou via de TPG post.

Als je het wilt voeg me maar toe op msn Wispy16@hotmail.com

Marlon
 
Zijn nu wat mensen die wat besteld hebben... graag mensen die ook nog een stukje willen meld het even voor morgen, aangezien ik morgen weer erheen ga en dan meteen alles kan ophalen...en niet steeds 1 voor 1 alles hoef op te halen.


Je kan me ook mailen Wispy16@hotmail.com of laat een pm achter of reageer hierzo in het topic
 
Kan je het gewoon onbeperkt krijgen?

want ben nu bezig met project en niet alles hoeft namelijk gelijk.
 
ik ga nattuurlijk niet 100 keer heen en weer... dus het liefst alles in 1ne en zo snel mogelijk.....
 
Ik heb wel interesse in een stuk zilver, maar dat is er nog niet, kun je me op de hoogte houden als dat wel te krijgen is? Via PM maybe?
Thnx!

Greetz,
Gavin!
 
Originally posted by WW-70
Ik heb wel interesse in een stuk zilver, maar dat is er nog niet, kun je me op de hoogte houden als dat wel te krijgen is? Via PM maybe?
Thnx!

Greetz,
Gavin!

Natuurlijk wil ik dat doen.. zodra er meer kleuren te krijgen zijn zet ik dat wel in het topic.

Verder mensen die betaald hebben vandaag gaat alles op de post was de afgelopen dagen op een soort van verrasings tripje dus vandaar ik niks heb kunnen versturen.

Marlon
 
Ik heb even wat stukjes skai in huis gehaald .... dus wat ik nu op voorraad heb is.

1 stuk wit
1 suks zwart (orgineel maar mooi egaal)
1 stuk goud (jaguar Rox kleur)
1 stuk donkergroen (jaguar Rox kleur)
1 stuk fluor oranje

Binnenkort misschien meerdere kleuren leveren.. en alleen reageren wanneer echt sirieus geintreseerd en niet wanneer je het geld pas over 2 weken hebt.

Bvd,

Marlon
 
heej zou je zo vriendelijk willen zijn mij een pm te sturen als je een lap wit/grijs hebt bvd.
 
Hallo ik ben heel geintreseerd zou zo'n lap ook op een beta hoes passen, als je een stukje fluo geel aan kan komen neem ik het 100% ik heb je toegevoegd op msn.

David
 
geld voor twee witte zadelhoezen is inmiddels al een tijdje onderweg.....
Heb je het al ontvangen?

Ik hoor het wel

oioi
 
Originally posted by JaguaRox
Marlon, ik neem aan dat je dat groene stuk wel voor mij bewaard?

Geld heb je zsm...


Jep.. tuurlijk :) heb 1 stuk extra genomen meteen vandaar dat die er tussen staat.. ;)

Maak je niet druk komt goed :D.

Marlon
 
Heb vandaag nog niet echt veel tijd gehad ben gezakt voor me rijbewijs :( maar heb het nu ff druk met schilderen in huis.. misschien vandaag anders morgen cker op de post..

Marlon
 
Klote dat je gezakt bent man, volgende x beter;)
Ik denk dat we de hoes volgende week dinsdag of woensdag hebben8)

Thnx alvast
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top