[A]Skai om een Special zadelhoes te maken...

Status
Not open for further replies.

Marlon

Well-Known Member
Ik heb nu van verschillende mensen al gehoord dat ze het wouden dus ik dacht laat ik het voor meer mensen aantrekkelijk maken.

Wat ik dus kan regelen is het spul waarvan een zadelhoes gemaakt kan worden.

De standaart maten zijn en blijven 1m bij 1.5m waar je genoeg aan hebt voor zowiezo 1 zadel.
Je kan de zadelhoes invorm laten maken door een stoffeerderij of door een handige moeder/tante/nichtje :D

Ik kan aan verschillende kleuren komen.

Zowiezo: Wit,Zwart,Bodreau Rood,Donker Groen en misschien nog wat andere kleuren.

Ik heb geen foto's van de kleuren ofzo.

De vaste prijs is 25 inc verzenden.

Als je een stuk groter wilt dat 1m bij 1.5m dan zal het uiteraard duurder worden.

PM me bij intresse of voor info reageer hierzo.

Mvg,

Marlon
 
Advertisement - register to remove this

Kan je kijken of je aan een kleur kan komen dat dicht bij fluor oranje komt?:)
 
Ik zal het voor je vragen... en er bestaan ook special soorten verf geloof ik om hem in de gewenste kleur te laten spuiten ofzo... dat kan je ook even navragen :)....
 
Heb net even gebelt..

Fluor Oranje heeft ze liggen en het is echt fluor oranje die vrouw zegt "Je ogen raken er zowat verblind van zo fel"
Wit maak ik strax even foto van heb ik zelf liggen
Roze/licht paars niet wel donker paars.


Laat maar even weten jongens.
 
Ik wel intresse in wit, maar wil graag pics zien :)...

Kun je maybe ook aan gifgroen komen?
 
Hier de foto's van het wit.

mag_037.jpg

mag_038.jpg

mag_039.jpg


En moet erbij zeggen dat de kwaliteit van de cam zwaar gaar is.

Verder gifgroen heeft ze niet.

Kijk het zit zo.. alles wat ze heeft liggen kan ik krijgen... Als ik een andere speciale kleur wil dan moet ze zo'n hele rol gaan kopen alleen omdat 1 van jullie zo'n klein stukje wilt.
Als je weet wat 'zo'n hele rol kost en niemand koopt die kleur dan....

De kleuren die ik tot nu toe kan regelen zijn :

Wit
Zwart
Donker Groen
Goud
Fluor oranje

Verder als ik iets vergeet meld ik het nog wel even.

Marlon
 
Last edited:
Originally posted by Xs-racer
mag ik dan een halfje paars en een halfje wit? :W


Jahoor dat zou wel kunnen :) ik moet wel dan even kijken of de wit en paars wel de zelfde hardheid en dikte hebben.. niet dat je 2 verschillende soorten krijgt snappie :D

Ik ga nu heen dus straks wat meer informatie :D...

En zal proberen foto's te maken....


Marlon
 
Foto's.....Met de nodige toevingen erbij...

De goude ziet er in het echt veel mooier glimmend uit.
mag_040.jpg


De donkerpaars redelijk te zien.
mag_041.jpg


De groene is wat lichter in het echt als op de foto beetje te vergelijken met de groen van een jaguar aerox.

mag_042.jpg


De lichtpaars is een hele mooie kleur.
mag_043.jpg


De fluor orangje... in het echt veel veller dus echt fluor.
mag_044.jpg


Marlon
 
PS: XS Racer wit en lichtpaars zijn van de zelfde hardheid en dikte dus als je daar 2 helften van wilt kan dat geregeld worden...

Laat maar even weten...

Marlon
 
Wat is de structuur van dit Skai.. je hebt namelijk verschillende structuren volgens onze schoonmaakster!! Heb er zelf geen verstand van dus d8 ik vraag het effe!! :)
 
Originally posted by XTS-crew
Wat is de structuur van dit Skai.. je hebt namelijk verschillende structuren volgens onze schoonmaakster!! Heb er zelf geen verstand van dus d8 ik vraag het effe!! :)


Inderdaad je hebt verschillende soorten structuren... dat houd in dat er soms wat groefjes inzitten of puntjes of zulk soort dingen..

De kleuren Groen en Donkerpaars die ik nu heb laten zien zijn gewoon zijn wat dikker dan de anderen en zitten hele kleine kervjes in wat zowat niet te zien is en nog is appart is ook.

De rest is een heel fijn structeer waar eigenlijk verder niks aan te zien is.
 
Ik zat net te denken. Goudkleur is er, maar is er ook een soort chrome/ zilver kleur?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top