brahim Well-Known Member 26 November 2003 #1 ik heb een siemens sl55 te koop, maar ik sluit binnekort een nieuw abonnement af en krijg dan dus andere foon...hij is dus nieuw in de doos met alles erbij en kleur is titan en is simlockvrij. 275euro Last edited: 26 November 2003
ik heb een siemens sl55 te koop, maar ik sluit binnekort een nieuw abonnement af en krijg dan dus andere foon...hij is dus nieuw in de doos met alles erbij en kleur is titan en is simlockvrij. 275euro
brahim Well-Known Member 26 November 2003 #5 ik woon in roosendaal...ruilen doe ik niet aan...ja alleen tegen een goedkoop foontje (3310 als reserve ofzo) met bijbetaling.
ik woon in roosendaal...ruilen doe ik niet aan...ja alleen tegen een goedkoop foontje (3310 als reserve ofzo) met bijbetaling.
brahim Well-Known Member 30 November 2003 #10 Originally posted by HrDmAn Add me Click to expand... kep je geadd en N-Gage geen belang bij sorry
Maitre R. [King of Coke] 1 December 2003 #11 Mij is niets gevraagt of je in mijn lijst mog staan 8P Doet nog een keer, of geef ff je msn adres