[A] SD Hori. Blok(LEEG), Doppler S1r 10pen, Airsal T6 70cc Vlinderpoort

Status
Not open for further replies.

Neutsche

Harakiri Rox
Heeyz.

keb nog un paar onderdelen liggen, die weggaan omdat ik ze niet meer gebruike , en de reden daarvoor is dat ik met project bezig ben, en deze onderdelen, niet passend zijn op andere,

LEEG SD horizontaal blok, alle lagers zijn eruit, ook de remschoentjes, is schoongemaakt, nie gescheurd, zit wel 1 schroefje in , aan de bovenkant, voor de carterkap mee te bevestigen ... ik wil er minimaal 65 voor hebben ..

Airsal T6 70cc Vlinderpoort AIRCOOLED!!!,
110 km mee gereden, maar eraf gehaald omdat ik op de rol ermee moest,
nu bleek t dat onze vrienden, men cilinder het een beetje warm hadde laten krijge, dus er zitte zeer kleine krasjes boven ut spijltje van de vlinderpoort, en op zuiger zitten ook 3 krasjes, rijd wel nog perfect , hier wil ik nog minimaal 50 voor hebben ...

Doppler S1r 10pen
krukje in perfecte staat, lagers zitten erbij, zijn nog te gebruiken, maar weet nie hoe ze eraan toe zijn, altijd perfect gesmeerd geworden, naaldlager zit er nie bij ... ik wil er graag 50 euro voor hebben

Originele LC Mina cilinder ...
in goede staat, zuiger+zuigerveren erbij, kop zit er ook bij, ik weet nie wat ik ervoor moet vragen dus bied maar rond de 50 euro ...

Aerox Voorvorkpoten,
zijn in goede staat, veren nog goed .. bied maar ..

Heb Nog Vanalles origineel grut ligge, PM of mail me als je iets moet weten, of als je foto's wilt,

Greetz, Clyde
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top