This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

[A]SCSI Harddisks en Serverspullen

Status
Not open for further replies.

x8racer

Zoutelande-Crew
Hoi,

ik heb hier nog een Compaq Servertje staan, in principe is de hele kast te koop, maar het werkt allemaal niet even goed. Er staat geen OS op, zelf heb ik geen OS wat ik er op kan zetten.
Ook is er iets raars aan de hand met het geheugen, er zitten 2 reepjes bij, maar of ik er nu 1 of 2 in doe, het komt altijd uit op 32 mb, terwijl het in de honderd zou moeten zijn. Mocht je daarom interesse hebben in iets uit de kast, bv. raid-controller, voeding, tapestreamer of iets anders dan hoor ik het wel.

Waar het voornamelijk om draait is dat er ook nog 3 Compaq UltraWide SCSI 4,3 GB disks in zitten. Deze gaan weg tegen elk aannemelijk bod.

Doe een bod of stel een vraag, ik hoor het verder wel.

Ow ja, de processor is trouwens een Pentium Pro (200 mhz dacht ik) Mobo is maar voorzien van 1 proc. andere slot is dus nog leeg op het mobo.

Schop! Al het spul hoeft niet veel te kosten hoor, het staat bij mij toch alleen maar in de weg...

Heb je er een grafikaart inhangen????
En die tapestreamer wat moet je daar voor hebben en wat voor tapes? Hoeveel capaciteit enzo, wil er namelijk misschien dan mee gaan backupen.

Originally posted by mssh
Heb je er een grafikaart inhangen????
En die tapestreamer wat moet je daar voor hebben en wat voor tapes? Hoeveel capaciteit enzo, wil er namelijk misschien dan mee gaan backupen.
Het is wel een SCSI-tape, dus je moet wel SCSI-controller hebben. Capaciteit is volgens de HP site 24 GB, Type nummer is C1554a, het is een DDS3 DAT drive. Een grafische kaart zit er niet in, das onboard zooi.

@Demi: Wat wil je kopen voor 7 eypo dan?

\
alles :W

Voor 7 euro gooi ik het liever allemaal in de zee, dat is even ver lopen als het postkantoor. Als dat spul blijkbaar zo weinig waard is, dan is er binnenkort een 30 kilo zware server te vinden met laag water bij het eerste paalhoofd op het zuiderstrand in Zoutelande.

Status
Not open for further replies.