[A] schuuropruiming

Status
Not open for further replies.

superdude

Banned
1.yamaha Aerox
ik heb hier een aerox bj dec 99 loopt goed heeft er met deze krukas cilinder vario en lagers enz. 500km opzitten op teller 10.000 maat van mij is er mee onderuit gegaan daardoor is de voorvork krom en aan de rechterkant krassen en voorspatbord is aan splinters verder zit er een bcd underseat op een lexus 8erlicht een tnt koplamp blauwe remhandels een pialio afstelbare gasveer op blauwe dashboard verlichting r uitgefreest uit accudeksel(moet nog gaas 8er) blauwe neon met slierten er doorheen 8er zwaardvis knipperlichten die 5 verschillende kleuren knipperen hij is mat-zwart met blauw gespoten blauwe voorknipperlichten speciaal lonsdale rebull dashboard design
stikkers:
lonsdale in chrome op onderkuip
max biagi in ut zwart op zijkant
chrome hardcore logo met zon spookje
R in ut blauwe met metalic randje eromheen 8erkappen
redbull op Z kappen
coureurs stikkers bijde kanten voor
bcd onder 8erlicht
bitte ein bitte op zadelbak bij 8erwiel
setup:
70cc malossi sport
del ortho 17,5
mhr 2000 multivar
kevlar belt
mhr delta clutch
dopler pen 10
skf c4
malossi M.A.S.C.I. (powerbox)
dat was het wel denk ik van me aerox als je nog meer wilt weten pm me maar met je email adres 8erlatend. 1000€

2. yamaha spy
heb hier motorblok frame benzine tank velgen remschijf voor en remleidingsresevoir met remklauw alles heel en goed motorblok 100% compleet eronder hangen en gassen bied maar

3. mina hori sd
heb een mina horizontaal sd blok liggen zonder cilinder en zonder ontsteking ook geen carb je kan em zelf ac of lc maken (zit wel cartderdeksel bij) het is maar wat je kiest zit een krukas in met volle wangen nog geen 1000 km oud en verder standaart zooi uiteraard vari enz. 80€

ps. als iemand voor mij de foto`s erop wil zetten mail ik die wel naar hem.

Advertisement - register to remove this

HPIM0301.JPG

HPIM0302.JPG

HPIM0303.JPG

HPIM0304.JPG

HPIM0305.JPG

HPIM0306.JPG

die 17,5 in de aerox verkoop ik niet los verkoop aerox alleen compleet en ander motorblok in 1 geheel ik ga niet met onderdelen jongeleren

Status
Not open for further replies.
Back