Pappa Jacco mensch 10 July 2003 #1 nou, te koop dus een samsung T100 met: kleurenscherm 2 displays computerkabel cd met screansavers en beltonen (300!) dikke en dunne accu zeer mooie headset oplader boekjes garantiekaart dit alles nog in orginele doos... Er zitten wat gebruikskrasjes op de antenne en achterop de dikke accu... Schermpjes allebei krasvrij! Vraagprijs 300 euro's, kan over gepraat worden greets, Jacco.
nou, te koop dus een samsung T100 met: kleurenscherm 2 displays computerkabel cd met screansavers en beltonen (300!) dikke en dunne accu zeer mooie headset oplader boekjes garantiekaart dit alles nog in orginele doos... Er zitten wat gebruikskrasjes op de antenne en achterop de dikke accu... Schermpjes allebei krasvrij! Vraagprijs 300 euro's, kan over gepraat worden greets, Jacco.
Pappa Jacco mensch 10 July 2003 #3 nee, ik heb geen foto, wat zou ik met een foto vann mijn mobile telefoon willen? zoek maar bij google.nl bij afbeeldingen en dan t100 ofzo, heb je interesse dan? greets...
nee, ik heb geen foto, wat zou ik met een foto vann mijn mobile telefoon willen? zoek maar bij google.nl bij afbeeldingen en dan t100 ofzo, heb je interesse dan? greets...
Pappa Jacco mensch 15 July 2003 #4 Prijs verlaagd naar 275,- euro's...... (is over te praten ) grtzz...
bertusweed2 -BXT- Aerox 15 July 2003 #5 Re: foto?? Originally posted by MaLoSsI MHR Heb je misschien een foto? Click to expand... foto: en trouwens, ik wil 'm wel kopen voor 190 inc
Re: foto?? Originally posted by MaLoSsI MHR Heb je misschien een foto? Click to expand... foto: en trouwens, ik wil 'm wel kopen voor 190 inc
B Bl@ck-Aerox Well-Known Member 15 July 2003 #7 ruilen?? Nokia 8310?? add me: kjrodenburg@hotmail.com
Pappa Jacco mensch 16 July 2003 #8 Originally posted by ace_ ruilen? voor een SonyEricsson T300 ?? Click to expand... Hoeveel wilde je bijbetalen? grts.
Originally posted by ace_ ruilen? voor een SonyEricsson T300 ?? Click to expand... Hoeveel wilde je bijbetalen? grts.
Pappa Jacco mensch 17 July 2003 #10 kan je met dat ding ook je eigen beltonen maken? Das eigenlijk wat ik wil, eigen beltonen maken (polyphone) en geen antenne erop...... greets....
kan je met dat ding ook je eigen beltonen maken? Das eigenlijk wat ik wil, eigen beltonen maken (polyphone) en geen antenne erop...... greets....
B Badr Voddenbaal 25 July 2003 #15 komt waarschijnlijk omdat er in korte tijd zoveel vernieuwde versies van die foon door samsung zijn uitgebracht dus denk niet dattie 2e hands nog veel zal opbrengen.... Balen voor je, succes.
komt waarschijnlijk omdat er in korte tijd zoveel vernieuwde versies van die foon door samsung zijn uitgebracht dus denk niet dattie 2e hands nog veel zal opbrengen.... Balen voor je, succes.
Pappa Jacco mensch 28 July 2003 #16 Slotje graag, dit soort reply's vergroot de kans op verkoop natuurlijk niet :S