This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

[A]runner te koop tegen opbod

Status
Not open for further replies.
is voorvork nog ok? k heb zo n gevoel van niet als r werkelijk mee gestund is , maar t is altijd te proberen.

ook interesse in rad. k hoor t wel van je.

je kan met evt toevoegen op kranendonkl@hotmail.com

groeten Lennert
 

1. wie zegt dat ermee gestunt is? hugo..... maar die weet dat niet.
achteras ligt er half uit, ik denk omdat het dopje van de vertandingsolie eruit lag... dus geen of weinig olie.

2. voorvork veert niet meer flex nee..

3. verkoop in 1 geheel.

4. kopen?
 
Originally posted by Mtown_22
35 voor die R ...


lees:| ik quote: uitlaat en carterkap hou ik voor me zelf........

he ik ben dus wel geintereseerd maar moet eerst een paar dingen regelen, als je hem dan nog hebt wil ik hem wel.

Ps valt de frame nog te gebruiken zonder gezeik te krijgen van de politie?
 
/offtopic

Rudger + JP-speed : zijn jullie achterlijk? Er staat duidelijk in topic dat framenr is verneukt......

:|
 
Originally posted by chezzmo
/offtopic

Rudger + JP-speed : zijn jullie achterlijk? Er staat duidelijk in topic dat framenr is verneukt......

:|

ja de framenr, maar hier rijd een vriend van me met een bij domein gekochte gestolen scooter waarvan de frame nr eraf ligt en dat kan ook. dus ik ben alles behalve ACHTERLIJK CHEZZMO:|

en ik vraag niets over de frame nr, maar over de frame zelf dat die nog recht enzo is.
 
natuurlijk kan je rijden zonder frame nummer dr0eloe alleen verzekeren lijkt me niet zo handig gaan...
en je moet natuurlijk ook niet je beste vrienden tegen komen..
 
Originally posted by Sushi
natuurlijk kan je rijden zonder frame nummer dr0eloe alleen verzekeren lijkt me niet zo handig gaan...
en je moet natuurlijk ook niet je beste vrienden tegen komen..

jullie snappen het niet echt, een vriend van mij heeft een ex-gestolen scooter van de politie gekocht (domein) waarvan de frame nummers af waren geslepen, en hij kreeg een papier die hij moet laten zien als hij aangehouden wordt.
hij is al een aantal keer aangehouden en kon gewoon weer droorrijden.
SNAPPEN JULLIE HET NOU EEN BEETJE
 
ik weet niet hoe het werkt met dat frame, maar ik heb er wel een bewijs bij dat ie weer terug is bij de rechtmatige eigenaar..... dus het lijkt me dat dat wel moet kunnen... want hij is nu eerlijk....

en die uitlaat zet ik nog wel een keer te koop, die ga ik eerst opknappen..

grtz
 
Status
Not open for further replies.