[A] runner spulletjes (TJT schijf , kappen , vork, ...)

Status
Not open for further replies.

Speedyrules

180cc koning
Ik bied bij deze aan omdat ze ernstig in de weg liggen :

Een originele voorvork voor runner , er is een spatbord ophanging afgebroken maar veert nog uitstekend, overigens ook niet lek of dat soort dingen , afkomstig van een runner 180 (wss dezelfde als de 50er dus) , mag weg voor 30€ ofzow geen pic van maar staat is vrij goed , hier en daar een gebruikerskrasje 30€ oid

Een platte BMX clamp uitgedraaid naar 28mm, past dus op elke pia scooter of andere scooters met 28mm balhoofd , merk weet ik niet, gekocht in een fietsenwienkel dus :) 20€
clamp1.JPG


NIEUW EN ONGEBRUIKT M stuurtje (destijds nieuw gekocht bij twins) het is een zoals op onderstaande foto (note dat het NIET die is maar ik heb geen digicam en kan dus ook geen foto's nemen, wegens een nooit gestart project nooit gebruikt het is ook NIET dat op bovenstaande foto 30€
8206_1126812273.jpg


M stuurtje dat in combinatie werd gebruikt me de plaat clamp ,wederom onbekend merk , gekocht in een scootershop maar geen idee vna het merk is overigens wel mooi chroom / alu look met stabilizator stangetje in het midden, ligt super in de hand , mag weg voor 10€
clamp1.JPG


TJT zwevende 250mm schijf , wel een eindje mee gereden (zo'n 8000 km gok ik) maar is verder in gewoon goeie staat , het geanodiseerd paarse gedeelte is eraf gestraald zodat het en mooie alu look heeft (ex razma) weg wegens dubbel gebruik met malossi schijf , 40€
P1010076.JPG


heb overigens nog een extra set kappen liggen , sommige kappen dubbel , meestal gaar / met schade maar mag weg voor 10 ofzow

mail/pm/msn --> racer51be@yahoo.com

ik woon in belgie maar vlak over de grens bij antwerpen dus ik hoef maar ff over de grens te lopen om eventuele zaken op te sturen zodat je geen internationale verzendkosten hebt , ben ook bereid om ergens over de grens af te spreken

Ik kom ook naar speelmansplaten en het is vanzelfsprekend dat ik des gewenst deze zaken meeneem
 
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top