[A]Runner sp pro/ ruilen/zip sp 2000

Status
Not open for further replies.

mhr_zip70

Well-Known Member
hallo ik heb een runner sp pro. hij is nog geen half jaar oud en er staat iets
van 3000km op, zo uit me hoofd. ik ben de eerste eigenaar ik heb alle papieren. het
is de runner sp pro carbon antreciet serie. voor foto,s mail me even, dan maak ik er
even een paar. hij is uiterlijk vet verandert egt een blik vanger van gemaakt. kwa
onderdelen is hij ook verandert deze onderdelen zitten er nu onder.

-cilinder,mhr team ,ik heb nog een mhr speed replica die krijg je er ook bij
moet volgens fred motoren diamant gehoont worden en een nieuwe zuiger

-uitlaat ,yasuni c16
-cabr,delortho 21mm je krijgt er een delortho 28mm bij ;)
-koppeling,mhr delta clutch
-vario, mhr2000
-v-snaar hebo racing
-krukas doppler met skf c4 lagers

de ontsteking vertanding spruitstuk membraan zijn alleen nog standaart ,de
cilinder die er nu onder zit de mhr team. is vorige week door mijn dealer
erondergezet. de scooter rijd op mengsmering. ik reed 1:35 tts en ongelood98.
de olie tank is verwijdert en er is een mooie alu plaat ondermijn
buddy zit gemaakt .en netjes in de zelfde kleur als mijn scooter gespoten. verder
er zitten 2 nieuwe banden onder voorband een bridgestone. ML50 ,120/70
agterband 140/70 de carterkap is verchroomt .en hij is wat gestylt met hier en daar race
gaas. en mooie stikkers van malossi natuurlijk ik was voor mijn scooter zelf
nieuw helemaal standaart 2600 euro kwijt. + al mijn onderdelen. kom ik wel op een
eurotje of 3500 uit. waarom ik hem wil ruilen + bijbetaling van jou kant is om
dat. ik een half jaar geleden runner super mooi vond. maar toen ik hem eenmaal had vond ik hem tog nie zo relext rijden. een vriend van me heeft een zip sp 2000 gekogt. en dat vind ik egt super blazen. dus ik wil een ZIP SP 2000 :p he he he


wat ik graag voor mijn runner sp pro zou willen hebben. is een piaggio zip sp 2000 H20.
glimment zwart op de voor kap staat groot SP dus niet de mate versie. en 1000 euro ,ik heb zo gedagt als ik mijn scooter verkoop krijg ik er 2000 voor .kan ook 2000 euro als je geen zip heb staan .dan heb je een korting van 1500 euro en extra onderdelen.
maar het liefst zoek ik iemand die een zip sp 2000 heb staan. en 1000 euro heeft.
dit omdat ik dan deze zomer nog ff op zip gaat blazen. en eind zomer aan mijn
rijbewijs wil gaan beginnen.



voor foto,s van mijn runner sp pro moeten nog wel gemaakt worden en ik heb geen digi camera dus kan ffies duren ,en voor pics van zip sp 2000 die ik bedoel de meeste weten het wel ik hoor jullie nog

malossie_27@hotmail.com

mvg dennis
 
Advertisement - register to remove this

heyzzz alex :D ja ik verkoop alleen de mhr speed replica en de 28mm los wat er nu onder scooter zit blijft zitten :D
 
ik weet niet wat bied je? hij is ligt warm gelopen volgens fred motoren in r,dam heeft hij alleen een diamant poets beurtje nodig en hij zal weer blazen ik heb de cil de kop en pakkingen cil is nog geen 60 km oud vriezenburg van dit forum heeft ook intresse en hij wil hem ruilen tegen zijn mhr replica dat wil ik zekers wel k zoek namelijk een mhr replica voor mijn aankomende nieuwe zip sp 2000
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top