Michiel. Wiseguy 18 January 2004 #1 Hallo, Ik wil mijn velgen verkopen incl banden : Ik heb ze eerst laten stralen, toen kwam er een epoxy primer op (tegen zuur/zout enz) en toen witte coating. Ik heb voor het stralen/primer/coaten 80 euro betaald.. hier een pic : Achter zit nu een nieuwe band (LET OP: foto is met oude band!) De voorband is ook nog in prima staat, voor zitten ook nieuwe skf lagers in, de velgen en banden zijn dus in goede staat! Te ruil voor nrg velgen met 110 trommel achter, liefst met banden Ik heb er met de winter nog niet mee gereden ! Vraagprijs : 125 euro
Hallo, Ik wil mijn velgen verkopen incl banden : Ik heb ze eerst laten stralen, toen kwam er een epoxy primer op (tegen zuur/zout enz) en toen witte coating. Ik heb voor het stralen/primer/coaten 80 euro betaald.. hier een pic : Achter zit nu een nieuwe band (LET OP: foto is met oude band!) De voorband is ook nog in prima staat, voor zitten ook nieuwe skf lagers in, de velgen en banden zijn dus in goede staat! Te ruil voor nrg velgen met 110 trommel achter, liefst met banden Ik heb er met de winter nog niet mee gereden ! Vraagprijs : 125 euro
Michiel. Wiseguy 18 January 2004 #3 Achter : Kenda (nieuw dus) Voor : Deestone (max 130km/u ) Beide zijn 130/70-13
RobinV GC gek 20 January 2004 #5 Nee dat past niet want runnervelgen hebben een trommeldiameter van 110 mm en typhoonvelgen hebben ze van 100 mm.
Nee dat past niet want runnervelgen hebben een trommeldiameter van 110 mm en typhoonvelgen hebben ze van 100 mm.
Floran Banned 24 January 2004 #6 ik geef je 125 voor die velgen maar dan moet je ze wel naar mij opsturen
S speedvechter - 29 January 2004 #7 ik heb ook intresse of passen ze niet op een ntt is bijna zelfde als typhoon
Michiel. Wiseguy 29 January 2004 #8 Nope, NTT is 100mm trommelrem dacht ik, Runner = 110 mm.... Floran, ik hoor niks meer van je?
S speedvechter - 29 January 2004 #10 o ok dan moet ik er dus een andere achterrem bij hebben wat kost dat in dre winkel of kan dat ook niet
o ok dan moet ik er dus een andere achterrem bij hebben wat kost dat in dre winkel of kan dat ook niet
Michiel. Wiseguy 29 January 2004 #11 Originally posted by Sp-Tuner Kan ik die dop ook overnemen in je achtervelg Click to expand... Vind je hem zo mooi , voor 125incl velgen is goed...
Originally posted by Sp-Tuner Kan ik die dop ook overnemen in je achtervelg Click to expand... Vind je hem zo mooi , voor 125incl velgen is goed...
Michiel. Wiseguy 29 January 2004 #12 Originally posted by speedvechter o ok dan moet ik er dus een andere achterrem bij hebben wat kost dat in dre winkel of kan dat ook niet Click to expand... Dat gaat niet, je moet dan een ander carter hebben, je kunt niet zo een andere achterrem kopen...
Originally posted by speedvechter o ok dan moet ik er dus een andere achterrem bij hebben wat kost dat in dre winkel of kan dat ook niet Click to expand... Dat gaat niet, je moet dan een ander carter hebben, je kunt niet zo een andere achterrem kopen...
P Pietbox A.K.A. Pietbox 29 January 2004 #13 Originally posted by Michiel@Runner Vind je hem zo mooi , Click to expand... Ja egt wel nee maar kan nergens zo'n doppie krijgen dus denk hij verkoopt zijn velgen tog
Originally posted by Michiel@Runner Vind je hem zo mooi , Click to expand... Ja egt wel nee maar kan nergens zo'n doppie krijgen dus denk hij verkoopt zijn velgen tog