[A]Runner alu onderkap

Status
Not open for further replies.

JourneY

@ gilera
Hallo,

Ik ben vaak ge-pm'ed over mijn 'home made' onderkap . Ik wil even weten of er nog Intresse is naar deze zelfgemaakte onderkap voor rond 25 eurotjes (prijs anders nog bespreekbaar)

hier een foto:
Kap1.JPG

kap2.JPG



Het gaat hier om een aluminium kap die uitgesneden is met een knabbelschaar.

Ik heb de papieren mal nog en ik kan er zo nog een paar bijmaken.

-Er zitten 2 tapjes in de plaat , je krijgt er 2 boutjes bij ter bevestiging.
-Gat voor de achterveer zit er ook in.
-Plaat wil ik ook in primer spuiten, en misschien ook in de kleur waar je hem in wil hebben.
-Olietank wel verplaatsen, (mocht je er nog 1 hebben)
-Spatbord moet er ook af zijn.
-Zeer gaaf icm logo's (neon / race-aas) etc.

Mensen met intresse; Willen jullie mij pm'en en dus liever niet hier reageren.

Groeten,

Koen

PS: ik zal ook binnenkort een foto toevoegen wanneer de kap gedemonteerd is.
 
Advertisement - register to remove this

Gaat ie wel 'onder' je helmbak door? Of past deze plaat niet op de nieuwere modellen?

En die olie tank moet dus zeker weg? ook enig idee waar je die zou kunnen laten?
 
voor de nieuwere modellen ben ik druk bezig.

Olie tank moet dus ergens anders heen. (of andere olie tank zoeken, die niet zo diep valt als bij de runner. Ik heb hem dus in mn buddy)

pics:

Dit is dus de mijne, EEN GEBRUIKTE :), hier zat geen primer onder, maar de verf blijft aardig zitten. De primer komt er dus standaard op:)
De modellen die ik maak zijn nieuwe aluminium platen zonder oneffenheden:).

IMG0082.JPG

IMG0083.jpg

IMG0084.jpg

IMG0086.jpg

IMG0089.jpg

IMG0090.jpg


Grtz

Koen
 
Last edited:
zit bij de nieuwe types runner (na 2001) er nog meer in de weg behalve die olietank, zoniet dan hebbik ook interesse :D
 
ja de accu bakje, hoorde ik net. Maar die heeft er al een oplossing voor gevonden.

EDIT/ Zaterdag maak ik de eerste reeks
 
heej gozer heb je mischien een fotow van je olie bakje in je buddy???? ken ik ff ideen op doen;) als ik dat olie bakkie in me buddy heb gebouwt wil ik zekers graag z,on plaat van je kopen ik wee nie of je msn heb maar als je hebt voeg me ff toe malossie_27@hotmail.com kunnen we ff verder lullen greets dennis
 
Ik hoorde dat dat zou kunnen passen wanneer je die iets bijslijpt en misschien ophoogd? Ik heb het nieuwe type runner niet dus daar zou je dan zelf in principe iets op moeten vinden.

edit: voor jolymotorunner

image.php
 
Last edited:
Het accubakje dat bij de nieuwere modellen nog in de weg zit is wel weg te halen (met slijptol oid). Er zit namelijk +- 3cm loze ruimte nog onder je accu, moet je alleen wel wat hebben om je accu mee op te hangen.

Edit: wie weet of een ntt olietankje kleiner is en past onder een runner (kwa dop in de buddy dus), zodat deze niet uitsteekt?

/besteld!
 
Last edited:
Originally posted by Meth0D-MaN
Past volges mij wel, moeje alleen 2 gaten drin hebben (je hebt toch ook 2 achterveren dan?).

nope, eentje... enkel de viertakt nwe versie hebben er twee
 
runner 180 heeft 1 achterveer....

Razma misschien is die diameter van die veer anders...als me die even wilt pm'en misschien?


Mensen liefst gewoon pm'en.
 
ik heb een dark dream edition gaat ie dan ook passen zonder aanpassingen?? olie tank is der al uit...

maar verder geen slijp werk??
 
als je naar je frame kijkt heb je achter je buddy nog een buis lopen, bij een runner sd is deze dikker dan bij de runner dd..
dit moet verder geen probleem zijn :)

maar die buis bij de dd runners is dunner omdat de de accu enzo daar zitten, en het accu bakje valt ook iets verder naar beneden..

dit kan wel wat aanpassingen vereisen, maar die plaat moet gewoon passen, je moet alleen ff kijken hoe je em bevestigd :)

suc6
 
als je me even een plaatje geeft van hoe je dat tankje hebt gemaakt in de buddy (dat andere plaatje die het niet) of een kleiner tankje voor me weet ?

dan heb ik zeer veel intresse
 
Tank2.jpg


Ik rijd op mengsmering, en meestal heb ik er nog een 5 liter tank naast staan:rolleyes:, maar dat past iig net.

Als je met een kleiner olie tankje wilt rijden die minder diep valt kan het ook.
Dat ga ik zelf niet uitzoeken, daar zul je zelf mee achteraan moeten.

Onderkap alu.jpg


Ik heb de eerste paar kappen al klaar. Deze kan ik maandag en dinsdag al op de post doen.

Onderkap zij.jpg

Platen.JPG
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top