This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

(A) RS50 (80cc) te koop, betrouwbaar MOET WEG

Status
Not open for further replies.

Buubdaman

check: www.bitterlemon.nl
KICK hij is er nog steeds, net helemaal nagekeken, en hij moet weg, eerste die meer bied van 1100 mag em hebben
mvg
Ruben

Hij moet nu echt weg, dus wie em wil ruilen tegen scootertje + bijbetaling of em gewoon wil kopen..
De RS50 is motorisch heel goed, dr80, 21mm+spruitstuk en gianelli RSpijp, erop, en rijdt altijd, en start direct.
De kappen zijn ook nog wel ok, maar hier en daar wel aardig krasjes enzo, maar verder een mooi uitziende RS,
foto's mail of add me op msn
mial: dankaart@zonnet.nl
msn: dankaart@casema.net

btw mensen die em willen kopen bied maar, hij moet snel weg!!!
 
Last edited:
zo'n post hoef ik echt niet, wat denk je zelf, ding is nog supergoed, tis een vrij nieuwe scoot, blok helemaal goed, voor 300 euro? daarvoor koop je een facking kymco, ga maar lekker aan je neosje prutsen, daaaag
 
Buubdaman said:
zo'n post hoef ik echt niet, wat denk je zelf, ding is nog supergoed, tis een vrij nieuwe scoot, blok helemaal goed, voor 300 euro? daarvoor koop je een facking kymco, ga maar lekker aan je neosje prutsen, daaaag

Je zegt, ik citeer: ''ding is nog supergoed, tis een vrij nieuwe scoot''
Dat betekend dus dat het een SR is en geen RS.. Dus misschien effe naar het minarelli-topic verplaatsen? 8P 8P 8P

Edit:/ En een beetje vriendelijker mag ook wel..Kerel doet gewoon een bod en die kan je ook NORMAAL afslaan...
 
300 euro vink echt geen normaal bod, en over de prijs kan gediscussierd worden, en het is wel een RS, sorry brommer dus...
RS50, met DR80 cilinder, 21mm spruitstuk en carb en gianelli RS uitlaat, std uitlaat erbij...
 
Die 300 euro is zeker niet relevant, dat zeg ik ook niet...Maar je moet niet TE fel uit de hoek kome, is nergens voor nodig..

Succes met t verkope van je RS +ralf+
 
Ik heb 2x runner, 1x stalker, 1x gare nrg met zip blok, 1x nrg125, 1x peugeot elyseo...
Ben evt. bereid om bij te betalen op een scooter//

Voeg me anders even toe op msn, dan praten we verder als het je wat lijkt; Item51@hotmail.com
 
oke kben dus vandaag aangehouden, en op rollerbank, dus mn uitlaat is kwijt, en de scooter moet weg!! doe maar een bod, hoger dan 1100 euro
 
hmm liever niet meer ruilen maar gewoon bieden, moet er niet veel voor hebben, maar moet wel snel weg,
mvg
RUben
 
Status
Not open for further replies.