[A][R][V] 2 x puch maxi + heleboel spullen.

Status
Not open for further replies.

Nick@Zip

hopseflops
Hallo,

Hierbij bied ik mijn 2 puchjes + veel meuk te koop/te ruil aan.

de blauw/rode puch is in goede staat. alhoewel hij niet al te goed in de lak zit werkt hij wel goed. er zit een standaart 50cc op met een proma uitlaatje. Hij rijd ongeveer 65 km/h en trekt best goed op voor een standaart puch.
Ook heeft hij een EBR voorvork en een chrome achterbrug

de bruine puch is een leuk opknappertje. De voorvelg moet er nog in + het stuur er nog op. Ook moet de cilinder er nog op. Je krijgt overigens wel alles erbij om deze brommer compleet + rijdend te maken.

verder krijg je er nog een krat met spullen bij. zoals achterbruggen, stuur. velgen. een aanloop blok en een vrij nieuw Kickstart blok. het kickstart blok verkeerd in zeer goede staat.

Ik wil deze 2 brommers + spullen ruilen voor een leuke citta of andere snorbrommer. ze moeten wel rijdend zijn. uiterlijk is niet heel erg belangrijk.
Of als je interesse hebt in alleen de brommertjes kan je uiteraard ook pm'en of mailen naar Nick_nirvana1@hotmail.com

Uiteraard ben ik berijd bij te betalen. omdat de brommers niet meer in topstaat zijn.

Laat alsjeblieft wat horen omdat ik voor het volgende schooljaar de snor-brommer nodig heb.

Alvast bedankt.

Hier nog een paar foto's:




foto's van andere spullen op aanvraag.

Nick.
 
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top