This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

[A]Quartz project+ snel spul te koop

Status
Not open for further replies.

Guillaume

Well-Known Member
Hey, alles van m'n Quartz + setup is te koop


Dus:

/edit Evo 70 is weg naar JL van Straalen

/edit RS 24 is weg naar Buubdaman

/edit pia LC carters met standaard vertanding, zonder krukas zijn weg naar Sander Balk

/edit Quartz frame is weg naar onze geliefde mod, Jelle Pelle :*

/edit Quartz voorvork is weg naar Ties Rozema

/edit achtervelg is naar Johan Versteeg

/edit Voorrem klauw + blokken + rempomp en leiding. Wel alles bij mekaar, maar niet werkend is weg naar Ties Rozema

/edit DIG uitlaat is weg naar Chezzmo

Wat er nu nog over is:

*25 DO IS tuned + spruitstuk + handgedraaide en getunede alu 70 mm kelk 135 euro

*MVT binnenrotor ontsteking(2 stators) 160 euro

*Sfera kappen (deels Quartz ook) 50 euro

*Koelslangen set+2 radiateurs, kan ook bij frame verkregen worden tegen meerprijs 40 euro

Wat ik nog vergeten ben zal ik later wel ff neerzetten

Je kunt bieden en morgen zal ik pics maken van alles.

De reden dat ik alles verkoop is dat ik meer tijd wil gaan besteden aan v8 tuning (tractor pulling team) en weer een crosser wil halen, en gewoon geen zin meer heb om geld te steken in m'n scoot.

Mzzls, Guillaume

/edit, ik heb ff richtprijzen neergezet
 
Last edited:
Foto van DIG uitlaat?
/edit welke is het eigenlijk? city, racing etc.
 
Last edited:
hoeveel voor de RS24 voorveer, kheb interesse en de 70mm kelk, past die op 21mm DO?? zoja dan MOET ik em echt hebben
 
Dit is voor Bassie omdat z'n PM box vol is


De prijs van de carb set is 150 euro. Ik heb hem zelf ook 2e hands gekocht, en hij is nog niet veel gebruikt. Ook zit er btw een 70 mm buis bij, maar die is wel gescheurd, maar ik heb er wel een nieuw bochtstuk voor, enkel geen verlengstukkie, dus dat zou je dan zelf nog ff moeten kopen. Maar zo is ie ook wel monteerbaar.

Mzzls

En een Twin Air Filter zit er btw ook bij. Die is enkel wel vies.

Pics van de Evo zal ik zo ff maken, en hij kost 175 euro.

En voor die voorvork + velg + remset moet je maar ff wat bieden, Ties

Pics van de DIG zal ik zo ook ff maken Voor die DIG wil ik btw 175 euro hebben. Is heel weinig gebruikt, en het is wel de Racing, de meest hoogtoerige.

Mzzls
 
Pics!



De Evo 70 pia lc
/edit is weg



De voorveer



Het frame (spullen moeten er nog afgehaald worden)



De radiateurs, koelt als een tiet



DIG uitlaat



MVT binnenrotor



25 DO set (sorry van de vage foto)



Kappenset
 
Last edited:
weet jij btw of die knipperlichten in een sfera voorkap passen? of is dit anders? of anders icm het rooster?
 
Ik d8 dat ik die btw ook nog had liggen, Johan, dus ik stuur wel de echte Sfera RAW's op. Die zijn btw niet overgespoten. Ik zal vant weekend wel ff kijken. Mzzls, maar ik d8 dat ze idd niet pasten, die van een Quartz op een Sfera voorkap.
 
Status
Not open for further replies.