[A]puch ntt + veel snelle en ori parts!!

Status
Not open for further replies.

dafke

Well-Known Member
te koop:

1x complete puch ntt met geschuurde kappen, 13 inch velgen, alle electronica doet het!!

extra's er zit nu een 70 polini wpoort twins tuned, yasuni c16, 21mm carb, malossi powerfilter, polini speedcontrole, 2g koppeling onder met deze setup heb ik 130 op de teller gehaalt zonder goede afstelling.... BLOK IS VOLLEDIG GESTRAALD!!!

ik heb er zelf nog geen 2 km mee gereden ik heb het hele spul gekocht om hem meeting klaar te maken maar door omstandigheden moet ik hem helaas verkopen.

als extra's krijg je erbij:

-ori cilinder
-ori uitlaat
-ori carb
-ori vario
-ori koppeling
-carterkap voor onderdelen

*complete extra kappenset!!!!!
*10 inch voorvelg

en nog wat klein spul....

een hele hoop spul dus voor de lage prijs van 475 euro alles bij elkaar!!!!!
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

SUNP0001.JPG

SUNP0004.JPG

SUNP0011.JPG
 
Last edited:
ntt

ik woon in cromvoirt vlakbij den bosch en foto ga ik morgen ff maken.... dan kan ik je die sturen als je me ff je emailadres pm't want ik weet niet hoe je dat hier moet doen...( foto erop zetten)
 
ntt

Als ik me scoot deze week ken verkopen ken je hem dan zolang vrij houden heb veel intresse!
 
plaatjes

thnxx!!!! voor het opzetten van de plaatjes!! op de plaatjes zitten de kappen er nog niet op maar alles zit erbij !!
 
nog een plaatje
scoot.JPG


btw waar woon je heb wel intresse
rijd gewoon oged toch
en hoe oud is de setup??

mamkamenten of niet?
 
ntt

ja hij rijd idd wel, maar ik heb er nog geen handchoke voor dus ik moet bougietje eruit draaien en bezine inspuiten om hem te starten... verdere mankementen : voorvork veert niet... en heb geen remvloeistof in de remcilinder voor zitten... ( heb nog extra rempompje/cilinder )

dus inelkaar zetten, handchoke erop en rijden maar!!!!!! rijd 100000% zeker...
 
schopje!!!

oke vraagprijs gedaalt naar 450 euro

de eerste die 450 bied mag hem komen halen...

het is egt een koopje als je ziet wat er allemaal bij zit!!!!!!!!!!!!


ik moet er egt vanaf want mn ouders beginnen flink te zeuren...
 
ntt

ik woon in cromvoirt vlakbij Den bosch...


ik wil er nu egt vanaf jongens... en 450 voor alles is een koopje..!!! nog 1 x op een rijtje wat er allemaal op en aan zit:

* 1 complete ntt met 13 inch velgen
* 1 complete kappen set extra
* alle ori spullen: carb,cilinder,koppeling,vario,luchtfilter
* onder de scooter zit: polini w-poort getuned (75 euries door twins), yas c16, 21mm, mallossi powerfilter, polini vario met
nieuwe rollen, 2g koppeling
* een bak met allerlei schroefjes etc...
* 1x 10inch velgje met een goede bopper
* extra dashboardje/km tellerkabel/rempompje/carterkap (voorsloop)

en nog wat klein spul als trekveren en 2 extra sproeiers



het spul heeft mij alles bijelkaar een stuk meer gekost, maar door omstandigheden moet ik er zo snel mogelijk vanaf!!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top