[A] Projectstop o.a. Evo Ac, HPI 2005, Overrange, V-Force, C20, enz...

Status
Not open for further replies.

misterbb2

#SBO 76#
Wegens overstap naar de grote tweewielers ben ik genoodzaakt mijn project te verkopen. Met pijn in mijn hart bied ik onderstaande spullen aan. met deze setup heb ik 19,6 PK's gescoord op een tovami met een nog niet geheel strakke afstelling.

een paar dingetjes.
- de prijzen zijn vast en exclusief verzenkosten! als ik zou willen onderhandelen had ik ze hoger gelegd, maar dit is gewoon wat ik voor de onderdelen wil hebben. biedingen zijn dus niet nodig.
- bij intresse kan je pm-en en mailen.
- msn is mogelijk: misterbb2@hotmail.com
- reageer alleen als je echt geinterresseerd bent


HPI 2005
Paar meetings oud, de hele set verkeerd in perfecte staat.
Als je de HPI koopt krijg je de montagematerialen, de adaptor voor de waterpomphouder en een rotortrekker erbij. Tis dus gewoon een complete set.
Prijs: 170 euro
174612882.jpg



Koppelingshuis rood met koelribben
Deze is nieuw en ongebruikt. nog nooit gemonteerd geweeest.
prijs: 22,50 euro
174614673.jpg



Polini airspeed
Gewoon in goede staat, niks over te vertellen eigenlijk, geen slijtage te zien.
prijs: 5 euro
174614682.jpg



Overrange achterpoelie Onder voorbehoud verkocht
Achterpoelie zonder slijtplekken of iets dergelijks. De Fixed poelie is ook nog 100%. De torquedriver is alleen ietjes scheef. Het is niet veel en ik heb ook geen idee of het invloed heeft op je toerental. als je mazzel hebt heb je voor een superprijsje een goede poelie. Anders een nieuwe Torque driver aanschaffen en dan is hij ook weer 100%
prijs: fixed poelie 40 euro + torquedriver 10 euro = 50 euro
174616698.jpg



Set witte neo's velgen met Bridgestone ML50 bandjes
Wit gecoate neo's velgen. Paar kleine plekjes van de borging die nodig was om bij de SBO te rijden. Banden verkeren ook nog bijna in nieuwstaat. voorvelg kan je ook kopen met Wave-remschijf. Velgen en banden gaan niet los weg. Prijs van twee ml 50's ligt al boven de 100 euro. mijn prijs:
Prijs: Set inc wave schijfrem: 120
Set ex wave schijfrem: 100
Losse wave schrijfrem: 35
174618515.jpg


174618513.jpg



Vertanding 14/42 primair en 13/42 secundair (RF 9,7) + TP vertandingsdeksel
Complete set, primair en secundair die voor een reductiefactor van 9,7 zorgen. Setje is compleet met een TP naaldgelagerd vertandingsdeksel. Prima sprintsetje.
Prijs: 90 euro
Bij intresse kan ik goede foto's maken

Verder heb ik ook nog zaken liggen als een domino snelgas, een tomasselli snelgas, een wit sportstuur en nog een aantal zaken zoals kappen enzo. Zie je op de foto's iets wat je intresse heeft, laat het me weten :)

greetz

Bart
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top