This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

[A] Projectstop! O.A. 3br Speed, c-21.., AANTAL PRIJZEN VERLAAGD + UPDATE

Status
Not open for further replies.

19Mark87

Well-Known Member
Nou ik ga dus ook stoppen! Ook al heeft mn projectje nooit online gestaan, en ben ik mss niet zo bekend hier.
Maar ik heb bijna mn rijbewijs en ga dus op zoek naar een leuk autootje.

Alles heeft om en nabij de 2 km gedraaid, tenzij anders vermeld, en is dus in nieuwstaat.
Ik heb dus ook alles splinternieuw aangekocht, tenzij anders vermeld.
Van de meeste onderdelen heb ik dus ook bonnetjes.

* = nieuw aangeschaft door mijzelf

Ff een lijstje gekopieerd van Tom! :+

-Kopers die voor een stuiver graag eerste rang willen zitten kan ik niet gebruiken
-Mensen die op hun geld moeten wachten ook niet.
-Mensen die meerdere dingen kopen krijgen voorrang.
-Prijzen zijn exclusief tenzij anders vermeld
-Alle prijzen zijn zo goed als vast, je mag een goed bod doen maar je weet vast zelf ook wel wat het nieuw kost! Dus geen onzinnig lage boden!!
-Alles word direct opgestuurd nadat het geld op mijn rekening staat.

Ik bied dus aan:

Motorisch:

- Minarelli horizontaal cartersetje! Gestraald, gekotterd en getuned door 3br-tuning. Stage 2 getuned (dus max. voor 3br), niks dol. In zeer goede staat. Alle lagers en keerringen zijn nieuw!

Prijs € 155,-

- Mhr Speed! Ex-cilinder van “maykel_mk1”. Overgekocht, laten tunen door 3br en daarna nog maar 2 km gedraaid. Is “stage 3” getuned. (dus max. voor 3br) Incl. nieuw pakkingsetje, pistonpen enz. Zuiger is maat 0.

**Vandaag (maandag 5 sept.) dus mn cilinder gedemonteerd. Zat een plekje bij de uitlaatpoort (heel klein stukje wand weg..)en in de zuiger zat een voelbaar krasje. Maar merkte er weinig van op straat. Kan er eventueel foto's van maken.
Maar cilinder is zn geld cker nog waard omdat ie max. getuned is. Daarom prijs verlaagd.

Prijs: € 199,-

- *Mhr rhq krukas! Nieuw aangeschaft. Geplaatst door 3br. Incl nieuw naaldlager.

Prijs: 130,-

- *Mhr digitronic! Ook nieuw. Incl Ngk bougiekabel en kill switch.

Prijs: 250,-

- *Mhr deltaclutch! Nieuw. Incl. een malossi trekverensetje! Zwarte veertjes zijn gemonteerd.

Prijs: 75,-

- *Mhr htq 13-44! Nieuw. Nog geen meter mee gereden, alleen geperst en gemonteerd geweest. Is nu weer "afgeperst" en zit weer in het originele doosje.

Prijs: 52,50

- *Polini secundair 14/41! Nieuw. 2 km meegereden. Dus gewoon nog in superstaat.

Prijs: 57,50

- Mhr recht spruitstuk! 2de hands gekocht, nooit meegereden, vorige eigenaar ook niet. “Getuned op een 28 mm”. Ziet er erg netjes uit. Incl. klem.

Prijs: 45,-

- 6 kleps membraan! Volgens mij van top performance. Is nog nooit gebruikt. Leuk om eens mee te testen.

Prijs: 20,-

- *Mhr recht PIA spruitstuk! Getuned door 3br. Passend gemaakt op wigje. Ook incl. klemmetje

Prijs: 52,50

- *Power-one krukas! (verkocht aan misterbb2 en verzonden)

- *XSH-wig “type 2”! (verkocht aan Spasta en verzonden)

- *TP vertandingsdeksel! Prijs: 35,- (Verkocht aan Michael en verzonden)

- *Mhr VL 14 membraan! (verkocht aan mrfennik en verzonden).

- *Mhr Wingbell! (verkocht aan Niels-Hilversum-Rox en verzonden).

- *Yasuni C-21! (verkocht aan Dutch psycho en verzonden)

- *Mhr overrange! (verkocht aan Misja en verzonden)

- *Keihin PWK 28 D-Slide! (verkocht aan Mr Firefox en verzonden)


“Overige”:

- Aprilia sr 50 kappenset! Dit is de bekende kappenset van de "blue-sr". Heb ik overgekocht van Daniel, in zeer goede staat. Ik heb de kappen nooit gemonteerd en ze zijn dus nog steeds in dezelfde goede staat als waar ik ze in kocht!

Prijs: n.o.t.k.

- Malossi rs 24! Tog nog niet verkocht.. Is dus al een tijdje gebruikt op mn straatscooter.

Prijs 85,-

- *Metramormosis stuur! Aluminium kleurige clamp, blauw stuurtje met alu kleurig spijltje, weinig gebruikt. Incl. hebo stuurprotector, blauw.

Prijs: 45,-

- *Tnt stuurtje! Aluminium kleurig, gewoon nog netjes, is ook heel weinig gebruikt. Zit een hebo stuurprotector bij, blauw.

Prijs: 35,-

- *Stage 6 temp. meter! (verkocht aan hebo-sr en verzonden)

- *Kill switch! (ook verkocht aan hebo-sr en ook verzonden)

- *Karttankje! 3,5 liter! (verkocht aan Mouluh en verzonden)

- *Reich waterpomp! (verkocht aan Mouluh en verzonden)

- *Tommaselli snelgas! (ook verkocht aan Mouluh en verzonden)

- *XSH omgelast subframe sr! (verkocht aan niels-hilversum-rox en verzonden)

- Kundo paddockstand! (verkocht aan Thijss en verzonden)

- Top performance carterdeksel! (gaat eerst toch nog niet weg)


Ik heb van alles foto's, of ik maak ze op aanvraag, die je kunt krijgen via msn.

Je mag me pm-en maar ik heb liever dat je me toevoegt op mn msn adres:

projectverkoop@msn.com
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.