[A]Project stop veel (snelle) onderdelen Speed 04 etc.

Status
Not open for further replies.

DennisM.

6,29s @ 150m
Hoi

Omdat ik stop met scooters verkoop ik alles wat ik heb liggen.

Speed '04

Cilinder is in goede staat en helemaal compleet met doos etc. erbij. Cilinder heeft een aantal meetings/sprints gereden maar is nog in top staat. Heb er laatst @ van der kruis 20,8 mee gescoord en @ smp 20.0 Cilinder is untuned

attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


VERKOCHT

Team '99 as

In goede staat draadeinden nog allemaal perfect zie foto. Krukas zit nu nog in blok gemonteerd en het liefste verkoop ik het als set dus carters team as en vertanding en evt. speed.

attachment.php


attachment.php


VERKOCHT

Sd Carters 100mm aangepast voor speed.

Carters zijn in perfecte staat zijn gekotterd en aangepast door twins. Blok is geglasparelt en is voorzien van primaire 14/39 vertanding en de sec. is standaard hiermee komt het uit op een RF van 9,5.

attachment.php


attachment.php


VERKOCHT

Mhr overange

Fixed poelie,torq driver, mhr 2000, overange snaar, In goede staat. Er zit een nieuwe snaar bij en 2 die 1x gebruikt zijn. Met drukveer,rollen erbij. Evt nog een doos rollen waar 18 setjes in zitten met allemaal verschillende maten .

Dus 3 snaren zitten er bij die nog perfect zijn.

attachment.php


Prijs € 230,-

Keihin 28 pwk ( DE ECHTE )

Compleet met mhr recht spruitstuk pas gemaakt voor keihin, kelk, twin air filter.

attachment.php


VERKOCHT

Mikuni 24 vlak.

Met mhr recht spruitstuk pasgemaakt voor mikuni, Mikuni mist alleen gasnaald houder verder compleet.

attachment.php


Prijs € 100,-

VL13

Is in goede staat kleppen zijn pas vervangen en sluiten goed af. Membraan is beetje aangepast voor keihin.

attachment.php


attachment.php


Prijs € 30,-

Mhr wingbell

In goede staat verder niks over te zeggen.

attachment.php


Prijs € 35,-

Runner carterkap

Aangpaste carterkap verder is het monteren en kicken alles zit erin.

attachment.php


Prijs € 25,-

Hpi 2004

Gecontroleerde hpi 2004. Helemaal compleet en goedwerkend.

attachment.php


VERKOCHT

Fournales achterveer.

In goede staat en werkt prima.

attachment.php


Prijs € 100,-

Nrg sd 100mm velgen

Kaal geschuurd en met nieuwe achterband

attachment.php


Prijs € 65,-

Ice voorvork

Pasgemaakt voor nrg/typhoon frame. Deze zijn wel goed tegenover de standaard voorvork. Deze veert nog prima en is in goede staat.

attachment.php



Prijs € 75,-


Verzend kosten zijn voor de koper. Voor eventuele detail foto's voeg me maar toe @ msn of voor onderdelen d_melgers@hotmail.com
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top