This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

[A]Project spul, Zo goed als nieuw! (Speed, carters, krd f1, c30, HPI 05 etc!

Status
Not open for further replies.

Boj

Banned
Omdat er een aantal dingen verkocht zijn, en er een aantal dingen bijgekomen zijn maak ik even een nieuw topic aan.

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Aangezien ik toch de interesse een beetje verloren ben verkoop ik een aantal motorische onderdelen van mijn project.


Malossi MHR Speed 2006.
1 meeting oud, namelijk jubbega + een aantal minuten op straat. In werkelijke super staat dus! komt met complete pakking set, naaldlager, binnen + buiten kop en een extra zuiger.

verkocht




Bijhorende carters.
Minarelli horizontaal SD carters. carters zijn helemaal netjes, geen dolle schroefdraden oid. Zit momenteel een zo goed als nieuwe (even oud als de cilinder) Power1 p12 as in met SKF c4 lagers met kunststof kooi.
carters zijn getuned door RSB en netjes gekotterd.

Eventueel inclusief 13/44 + std secundair (rf 10,4)

Prijs zonder vertanding 130 euro, met vertanding 190



MHR Overrange 2005.
Zelfde verhaal, nieuw gekocht en amper mee gereden. Inclusief 4 of 5 setjes rollen van verschillende gewichten.

Vaste prijs 180 euro





Malossi MHR Deltaclutch
Ook niet ouder dan de rest. Sigmenten zijn ingeslepen voor betere grip + snellere vuil afvoer. Dit is gedaan door XSH.

Inclusief malossi koppelingshuis en MHR zwarte veertjes

Prijs 70 euro



DPR c30
NIEUW!! Niet mee gereden dus! Ligt netjes in een laagje siliconenspray te wachten op zijn nieuwe baasje. Helemaal compleet inclusief Ophanging(!), demper, demperflens, demperklem, uitlaatflens en natuurlijk de uitlaat zelf.

vaste prijs 190 euro






Kundo KRD F1
Zéér speciale uitlaat. Worden niet meer verkocht! Ook is deze uitlaat in zeer goede staat, een zelfde zul je niet snel vinden.

Helemaal compleet met alle toebehoren.






Prijs: €200,- vast!



Mikuni 28mm Flatslide TMX
Wederom een zéér speciale carburateur. In 2002 is hiervoor een inkoopsactie geweest op www.scooterforum.net. Vanuit deze inkoop actie heb ik er een weten te bemachtigen.

Het is van origine een 4-takt vliegtuig carb. Deze is dusdanig aangepast dat hij uitermate goed presteerd op een 2-takt motorblok.
Wat is er aangepast:
- Mengbuis veranderd
- Juiste stationair sproeier gezocht
- Juiste gasnaald gezocht
- Geflowed
- Getuned

Ik heb ermee gereden op een speed06 cilinder en vond de gasreactie stukken beter dan die van een keihin PWK. Wat het deed op de bank is nog niet getest.

Inclusief 11 sproeiers van 190 - 300.





Prijs staat VAST op €170 euro inclusief de sproeiers (3 euro per stuk!)



Kiesler wig/Malossi spruitstuk/Polini EVO membraan
Zelfde verhaal als al de andere onderdelen. Nieuw gekocht en amper mee gereden. Het hele setje is compleet op elkaar aangepast door B²-tuning (Blom/Jasperdb van scooterforum)

Prijzen: Wig €35, Spruitstuk €40, Membaan €35, Tuning €20 SAMEN: €90,-




HPI 2005
Ook zo goed als nieuw. niets op aan te merken en werkt prima.

Prijs: €180,-


Bij interesse: Bojgrob18@hotmail.com
Gelieve alleen te reageren als je meteen geld hebt. Mensen die simpelweg een leuk praatje willen maken gaan maar naar de scootertuning.net chatbox.

Prijzen staan nagenoeg vast en zijn niet hoog, dus kom niet zeuren om een DPR voor 150 euro. Je kan zelf wel indenken dat de spullen niet voor een prikkie weg gaan aangezien ze 100% goed zijn.

Ik dank u vriendelijk.


PS. Ik krijg steeds mailtjes met boden die abnormaal laag zijn. Ook voegen mensen mij toe omdat ze "interesse hebben" of iets "willen kopen". Ik vraag jullie nog 1 keer heel vriendelijk dat wanneer je geen geld hebt, of de prijzen in dit topic tehoog vind, dus 30 of 40 euro minder ervoor wilt betalen, om mij niet toe te voegen. Hier heb ik geen boodschap aan.

De prijzen die hier staan zijn nagenoeg VAST

Hoop dat ik nu duidelijk ben. Dankuwel.
 
Status
Not open for further replies.