[A] Project slider in onderdelen

Status
Not open for further replies.

Jeff0

Hendig sjiek slipper
Omdat er steeds niks van in elkaar zetten komt en ik voor een auto wil gaan kijken doe ik mijn project de deur uit in onderdelen. Te koop:

-MHR Speed 7t met nieuwe pakkingset + denso bougie en alle montage spullen. Wand + zuiger in goede staat.

160 excl verzenden

-HPI '05 presteerd gewoon goed, alleen (ophang)oogje cdi afgebroken. Alles zit er bij incl ngk bougiekabel en nieuwe killswitch.

100 excl verzenden

-Hebo Racing II uitlaat met flens en veertjes niet de mooiste maar presteerd nog goed, deuk in bocht (geen vernauwing) en kleintje in de expansie.

80 excl verzenden

-Inlaatset 21mm Dell'Orto met nieuwe pakkingset, nieuwe handchokeset (originele heb ik ook) en behoorlijk wat sproeiers + Malossi E13 luchtfilter + Hebo spruitstuk + Malossi vl12 membraan.

80 excl verzenden

-MHR 2000 vario compleet in redelijke staat.

25excl verzenden

-Delta Clutch in zeer goede staat (10km mee gereden) met nieuwe zwarte MHR veertjes.

30 excl verzenden

-Doppler krukas race pen12 goede staat.

50 excl verzenden

-Rito krukas pen12 goede staat.

30 excl verzenden

-YSS schokbreker 330mm nooit mee gereden dus in goede staat.

40 excl verzenden

-Krukas lagerset Stage6 stalen kooi C4 (nieuw).

10 excl verzenden

-Slider frame verlast voor mina hor.

bieden

-Slider voorvork in goede staat (originele staat).

35 excl verzenden

-Velgen; 12inch slider voorvelg (goede band) - 10 inch slider achtervelg (zeer goede band) - 13 inch SR SD achtervelg (zeer goede band).

bieden

-BCD Voorkap slider zwart in zeer goede staat.

60 excl verzenden

-Slider buddy met tank

25 excl verzenden

-Runner radje in redelijke staat.

15 excl verzenden

Verder heb ik nog allerlei spullen liggen o.a. remdelen, originele slider kappen, tnt stuurtje+clamp, mina hor+vert blokken, subframes enz.

Er mag natuurlijk geboden worden, maar ik ga niet al te veel van de bovenstaande prijzen afwijken. Foto's op aanvraag, van de meeste onderdelen heb ik al foto's op m'n pc staan.
 
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top