[A] Project area in onderdelen

Status
Not open for further replies.

ruben_dee

Ruben
een goedendag,

Wegens tijdgebrek doe ik mijn project scooter weg. Ik heb in de winter van 2006 een complete setup gekocht en ik denk dat het 10 km gelopen heeft. vrij weinig in ieder geval. Ik heb er geen tijd meer voor en heb nu de knoop doorgehakt om het spul weg te doen. Het lijstje ziet er als volgt uit:

( Foto's op aanvraag, bij echte interesse )

- Area frame, achterbrug is 5 cm verlengt. Frame heeft spuitbeurt nodig. Er zit op dit moment een SR voorvork in, en een tnt sportstuurtje op. Verder ook een (aangepaste) buddybak. Prijs in overleg

- Velgen. Een Kiesler achtervelg met Kenda band en een Sr voorvelg met stage 6 slick. Deze 2 gaan samen weg omdat bij beide het hart van de velg in een grijze kleur gespoten is (door autoschade herstel bedrijf). Prijs in overleg

- Stage 6 monsterdisk voor Sr velg met adapter en mogelijk met adapter voor stage 6 klauw. Hiermee is misschien 1 of 2 km gereden. Prijs 90,-

- Braking wave achterschijf. In goede staat. Prijs 25,-

- 2 stage 6 remklauwen. 1 is gemonteerd geweest en 2 keer mee geremd, de ander is hagel nieuw. prijs per stuk 70,-

- 2 area radiateurs, beide in niet zo'n goede staat maar wel gewoon bruikbaar en je zou ze een kleurtje kunnen geven. Werken verder wel perfect en hielden het goed op temp. prijs voor beide: 20,-

- Kart tankje. in goede staat, maar natuurlijk wel iets verkleurd door de benzine en olie. Prijs 15,-

- Stalen remleidingen, laten maken bij de-jager. kosten waren 70,-. Ik heb ze nooit gemonteerd of gebruikt, ze mogen nu weg voor 50,-

Dan gaan we nu verder naar de motorische onderdelen.

- Malossi eprom ontsteking. Ik ben de 2e eigenaar en de ontsteking. Hij werkt nog perfect. incl. killswitch en NGK bougie kabe Prijs 175,-

- 28 mm keihin PWK. Het is een orginele keihin met een bronzen HGS kelk. Verder heb ik er nog een aantal sproeiers bij geloof ik. Ik zelf heb met deze afstelling een ontzettend scherpe gasreactie. Ook zit er een twin air filter bij. Prijs 200,-

- XSH wig, mhr recht spruitstuk en v-force membraan. Dit gaat in z'n geheel weg. Spruitstuk heb ik over laten lopen op de wig. Alle 3 in goede staat totaal prijs: 110,-

- Top performance carterkap met stage 6 kickstarter. de carterkap is gepolijst en verder in perfecte staat. Prijs 50,-

- Mhr overrange set, nieuwe model, met daarbij de delta clutch en wingbell. Dit alles is in goede staat en met een nieuwprijs van ruim 380,- wil ik voor dit setje zeker 275,- krijgen

- Mhr speed '06. De cilinder is in goede staat, er is 1 keer een nieuwe zuiger in gegaan. je krijgt er 2 denzo bougie's bij en een extra pakkingsset. Verder is het gewoon in prima staat en je krijgt het complete setje.
Prijs: 275,-

- Minarelli hor. carterset met daarin een hebo pen 12 as. Deze as draait soepel rond binnen 2 malossi lagertjes. Ik heb het blok zelf pas gemaakt op de cilinder, en sluit naadloos aan. Verder is voor zover ik weet al het schroefdraait goed. Verder zit er orginele vertanding in en een aerox wiel adaptor. prijs: 100,-


En dan misschien nu nog het belangrijkste: als je interesse hebt, voeg me dan toe op msn of mail mij. email: ruben_dee@hotmail.com
Dit alleen bij echte interesse. Mocht er interesse zijn in meerdere onderdelen kan er een prijs gemaakt worden.
 
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top