W Wackoflo (Re)Member 24 October 2003 #1 Ding is gloednieuw... heeft nog nooit een poulie gezien 25E incl.
bertusweed2 -BXT- Aerox 24 October 2003 #2 weet je de afmetingen ? want niet iedere peu heeft zelfde snaar. ennuh.... waarom verkoop je hem of waarom heb je hem gekocht ?
weet je de afmetingen ? want niet iedere peu heeft zelfde snaar. ennuh.... waarom verkoop je hem of waarom heb je hem gekocht ?
W Wackoflo (Re)Member 25 October 2003 #3 Hijs voor een buxy type nr. 248.014 kheb em gekocht destijds voor mijn squab project maar daar ben ik al een jaar mee gekapt. vandaar...
Hijs voor een buxy type nr. 248.014 kheb em gekocht destijds voor mijn squab project maar daar ben ik al een jaar mee gekapt. vandaar...
bertusweed2 -BXT- Aerox 26 October 2003 #5 past ie ook op speedfight (dacht het niet want heeft lang blok, net als speedake.....) weet maar nooit :W
past ie ook op speedfight (dacht het niet want heeft lang blok, net als speedake.....) weet maar nooit :W
Mikkel Speedake for life 26 October 2003 #6 Buxy heeft ook gewoon lang blok. " 248.014 V-snaar Polini Past op oa: Peugeot Buxy, Speedake, Speedfight, Squab, Vivacity, Elyseo, TKR. € 26,95 "
Buxy heeft ook gewoon lang blok. " 248.014 V-snaar Polini Past op oa: Peugeot Buxy, Speedake, Speedfight, Squab, Vivacity, Elyseo, TKR. € 26,95 "