[a]polini evo 70 + MK PR as pen 12 + 24mm.

Status
Not open for further replies.

afoe-tuning

Well-Known Member
heey daar luitjes :D

ik heb hier van een vriend van me een compleet nieuwe polini evo 70 te koop. hij wil hem weg doen omdat hij nu alles compleet heeft maar toch maar een speed wil gaan halen oftewel hij moet zijn evo kwijt.

hij is helemaal compleet en gloednieuw, ik heb er geen foto van maar iedereen die weet vast wel hoe die eruit ziet. en ik hoef ook geen foto speciaal te maken want hij zit nog in de doos dus geen beschadigingen enz.

mocht je interesse hebben dan moet je maar bieden wat je ervoor geeft, en dan natuurlijk de gene die het hoogste bied die word de nieuwe gelukkige eigenaar.

tevens heeft deze jongeheer ook nog een metrakit PR as pen 12 liggen. voor deze gloednieuwe as (ook nog compleet nieuw in doosje) wil hij een bedrag van ongeveer €150,-

ik zit met hem te msn-en en hij vertelt me net dat hij ook nog een 24 mm. arreche carb heeft met een 24 mm. spruitstuk compleet in een set. deze set heeft op zijn vorige setup 80 km. gereden dus hij is nog in perfecte staat. deze geweldige set komt uit op €80,-

nou ik zou zeggen bied erop los op de evo

bij serieuse interesse dan kan ik je zijn email doorgeven

mvg stefan
 
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top