[A] Polini evo 50 , doppler pen 12 as te koop, athena piep te ruil

Status
Not open for further replies.

Speedyrules

180cc koning
Beste mensen, namens een maatje van me bied ik aan :

Polini evo 50 , perfecte staat , vers zuigertje waar hooguit 20km op staan, niet getuned , heeft maar een maandje onder de scoot gezeten , altijd goed warm gereden , niet afgejankt geweest

VP = 170€

Doppler pen 12 as, gewoon goeie staat , niets op aan te merken

VP = 100€

--> 1 koop = 250€

bovenstaande zaken gaan weg wegens een ander blokje gekocht waar een athena vlinder 70cc + malossi RHQ krukas op zat. Geen foto's wegens geen digicam hoewel we proberen om er gemaakt te krijgen :)

ook zou hij graag zijn athena racing uitlaat = polini evo uitlaat willen ruilen tegen een C16 , eenvoudigweg omdat hij die mooier vind , ook deze in perfecte staat (jongen = onderhoudsfreak)

fototje :W :

P1010077.JPG


(meer foto's op http://www.scooterbase.net/scoot.php?ID=21356)

altijd ingeölied geweest, geen grammetje roest op te bespeuren , winteraanslag vrij , geen krassen oid gewoon perfecte staat

er wordt verwacht dat de ruiluitlaat ofwel in perfecte staat is ofwel er wat kan worden bij betaalt adhv de staat

jongen komt maar raar of zelden op het net dus ik neem de honeurs waar voor hem :X

opgelet : we wonen in belgie maar nie tver over de grens dus ff over de grens fietsen om geen internationale verzendkosten te hebben is geen probleem :!

mail / pm / msn --> racer51be@yahoo.com
 
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top