[A]Polini Corsa 70cc LC

Status
Not open for further replies.

TimB

KTP Stage 6 Zip SP
- Polini Corsa 70cc LC

1 van de snelste gietijzeren cilinders die er zijn voor Piaggio, wellicht zelfs de snelste. Ding is goed onderhouden, geen krassen in de cilinder, geen putjes in de kop, zuiger nog netjes etc... Alleen wat roet op de bovenkant van de zuiger en in de kop, maar dit kan je zo weghalen. Het roestige wat je op de foto's ziet is van de cilinderpakking die de vorige eigenaar heeft gebruikt, in combinatie met het water als koeling werd dit oranje, niks boeiends dus :) De "krassen" die je in de cilinder ziet zijn gewoon door het gebruiken van de cilinder en zijn dus niet voelbaar (althans, niet door mij :)). Nieuwprijs op Scootparts.nl voor deze cilinderkit: €245.

Mijn prijs, inclusief verzendkosten: €100

corsa-1.JPG

corsa-2.JPG

corsa-3.JPG

corsa-4.JPG

corsa-5.JPG

corsa-6.JPG

corsa-7.JPG


Ik wil graag alles afhandelen via PM, aangezien ik veel werk en niet zo vaak op MSN ben en mijn lijst al aardig vol zit. Replyen in dit topic mag uiteraard ook, zolang het maar ontopic blijft! Er wordt NIKS onder rembours opgestuurd, al het geld moet vantevoren over worden gemaakt. Ophalen mag ook, dan gaat er €5,50 van de prijs af (dit is het normale tarief voor het verzenden.)

Groetjes,
Tim
 
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top