[A]Piranha's

Status
Not open for further replies.

Gilera666

Stoned Raider
ik heb hier 6 Redbelly Piranha's , van ong 15 cm groot.
alle 6 komen uit hetzelfde bak , dus wil zeggen alle 6 gaan tegelijk weg.
Kan NIET , ff duidelijk NIET met andere Piranha's of vissen in hetzelfde bak.
Omdat ze anders elkaar opvreten en rare dingen gaan doen.

richtprijs 65 euro , of eventuel te ruil tegen Pia spul of iets anders.

Pir.jpg

Advertisement - register to remove this

Je verkoopt 6 zielen voor onderdelen voor je scooter... hoe hard kan je wel niet zijn 8) Ik ben benieuwd hoeveel jij en ik waard ben in cilinders en uitlaten. Nee grapje vette vissen in iedergeval mijn pa heeft misschien interesse ik laat je het weten.

zielen ?

qahahahahaha , ja ik moet er toch vanaf.
en het is ZONDER BAK , dus alleen de vissen zelf

weet je wat een bak los kost ? zonder pomp,stenen,slangen etc etc ? 65 incl bak is gekken werk

Ik heb misschien ook wel interesse. Verkoop je ze ook met bak? Zo ja, wat moet het dan kosten en wat zijn de afmetingen van de bak?
Mvg,
Thomas

Aangezien ze met name in de amazone voorkomen lijkt me dat antwoord vrij duidelijk 8P

Zeker gave vissen, weet je waar je deze "nieuw" kan halen? Lijkt me echt vet om 1 te hebben

nieuw ? eeum weet ik niet , de winkel waar ik ze vandaan heb, verkoopt ze niet meer omdat ie er niet meer aan kan komen
en als je ze nieuw koopt zijn ze best kwetsbaar , en kunnen snel dood , als je ze niet goed voedt en niet voor een juiste "habitat"zorgt , mijne zijn geen jonkies meer , maar "volwassen" ja ze zitten in een bak van 80 L , en een Piranha past zijn groei aan zijn leefomgeving , dus als ik ze in een 200 L bak gooi , worden ze tot 25 CM :p

Status
Not open for further replies.
Back