[A]piaggio NRG/TYPHOON/NTT onderdelen ALLES IS VERKOCHT!!!

Status
Not open for further replies.
M

michael diekman

Guest
Ik ben al mijn onderdelen kwijt!!!

ik heb nog een tread lopen met race onderdelen mischien kan ik je daar blij mee maken






Ik heb een aantal onderdelen voor deze scooters

- monoseat

- 13 inch voorvelg achtervelg stuk dus voorvelg mag weg!

pic van voorvelg
http://www.scooterbase.net/pics/1032853922IM000364.jpg

- carters typhoon leeg

- setje typhoon velgen 10 inch

- frame typhoon = GRATIS OP TE HALEN!!!!


Graag bieden

en zelf ophalen dit zijn zware en grote onderdelen die ik niet per post laat vervoeren
 
Last edited by a moderator:
Advertisement - register to remove this

als je pic kan regelen van monoseat en als ie al aangepast is voor typhoon heb ik wel interesse...

eventueel vraagprijs?
 
Op mono seat is 25 euro geboden

ik heb geen pics en hijs wit bekleed met zwarte kont hijs gewoon standaard bekleed

Gr. Michael
 
Originally posted by michael diekman
Op mono seat is 25 euro geboden

ik heb geen pics en hijs wit bekleed met zwarte kont hijs gewoon standaard bekleed

Gr. Michael

ok maar past ie al op een typhoon of moet ie nog aangepast?

Prijs komen we wel uit... Verzending moet volgens mij ook nog wel geregeld raken want ik heb weinig zin om 400km te rijden voor zadel...
 
Last edited:
chezzmo kan op dit moment niet op forum maar is geintreseerd in frame en monoseat.

en ik vraag me nog steeds af wat je voor de velg wilt hebben!! heb je dat zelf gespoten??

wat is r met achtervelg gebeurd? en frame is toch wel recht neem ik aan?
 
Frame verkeerd in nette staat

achtervelg is kapot gereden doordat de voorganger van wie ik scooter heb gekocht met een lekke band is doorgereden en toen de velg zwaar beschadigd heeft

Mijn voorvelg heb ik het flour oranje zelf gedaan maar de lak is poedercoat maar ligtelijk gescheurd maar als je interesse hebt kom maar langs richtprijs voorvelg is 25 euro!

richtprijs monoseat is 30 euro er is al 25 euro geboden!


de onderdelen moeten opgehaald worden ik woon in NOORD-APELDOORN :D nou ik hoor het wel

Gr. Michael
 
Originally posted by michael diekman

richtprijs monoseat is 30 euro er is al 25 euro geboden!

Ok effe duidelijk: Is ie nu al aangepast (dus past ie al op typhoon) of moet dat nog gebeuren. Naar ik kan verstaan is ie wit bekleed en is het kapje achter zwart gespoten...

ik hoor het wel...
 
Monoseat en frame en voorvelg zijn verkocht!

carters liggen der nog!

polini 50 ac ligt der nog!

polini corsa ligt der nog!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top