[A]Peugeot Zenith

Status
Not open for further replies.

mrkaay

Well-Known Member
Bij deze aangeboden, een Peugeot Zenith uit 1998.
In de kleuren wit/rood gespoten. De scooter heeft verschillende snelle onderdelen zoals,

* Mhr Replica 70cc
* Metrakit Handmade Chrome
* 17.5mm Dellorto
* Malossi powerfilter
* Hebo Verstelbare koppeling
* Hebo vario
* Doppler powerbox
* Doppler 22mm spruitstuk
* Malossi gele drukveer

Verdere informatie:

* 2 Neonbuizen onder de scooter
* Koplamp verwerkt in de ruimte in de voorkap
* 2 Luchtgaten uit de voorkap gehaald met racegaas erachter
* Lampenkapjes wit gespoten
* Gloednieuwe verstelbare achterveer
* WA verzekert tot mei
* Carterdeksel voor de helft gepolijst
* Nieuwe kickstarttandwielen
* Stuurkap verwijdert maar wel aanwezig

Fotos komen zo snel mogelijk doe maar een serieus bod liefst in het topic zelf en je krijgt meteen een reactie

edit/ je krijgt er veel extra's bij zoals stuk of 10 sproeiers, 2 setjes trekveertjes, originele spullen, een paar setjes rollen en een standaard drukveer

Advertisement - register to remove this

koen wrom doe je hem weg???

mocht je hem niet in 1 keer kwijt kunnen heb ik nog wel belang bij een aantal onderdelen:

Hebo vario/koppeling
je 17.5 carb
en je afstel prut.

ik hoor het wel :)

waha i know ;) ja ik weet niet man ik kan het echt niet onderhouden ik heb nu wel goed betaald werk enzo maar heb fucking vaak boetes enzo echt vaaaak politie hier dusja... ow nou ik hier toch aan het typen ben de koppeling en koelfan zijn onderweg ik heb laatste tijd geen tijd meer voor msn dus hoop dat je het hier leest :) uhm maar voorlopig liefst geen losse spullen eerst ff kijken wie wat bied okay anders gaan de spullen die je wilt naar jou ;)

hey boj het gaat er toch een beetje naar uitzien dat je die spullen los kan kopen ik heb nog niet eens 1 vraag over dat ding man en hij stond op andere sites toch al best lang tekoop maar over dat losse onderdelen enzo spreek ik je op msn :)

uhm nee nog niet funk master maar die komen zo snel mogelijk...
is dat trouwens uit interesse of meer om toe te passen bij je eigen scoot? ;)

Heb je misschien een foto van de scoot in z'n geheel..?

En wat is je richtprijs ( voor de scoot )..?

hm jeroen 300 lijkt me beetje weinig als je ook kijkt wat eronder zit en wat je erbij krijgt denk je niet?! :S weet niet of dat het maximale is wat je wilt geven maar 300 krijg je hem niet voor :)

dat klopt het is ook niet mijn maximale want ik wil er ook wel rond de 400 a 450 voor geven maar ik wil graag een foto zien gr jeroen ik hoor het wel

Status
Not open for further replies.
Back