[A] Peugeot spul

Status
Not open for further replies.
ik vind dat ik (en waarschijnlijk ook de rest) nu wel genoeg heb gewacht.

Je hebt je geld ontvangen op 2 december !!!!

Je zei tegen mij dat je het op 9 december verstuurt had, of dit nou waar is of niet doet mij er niet toe.

Maar heb tot op heden niks ontvangen :|

En je reageert ook niet op de PM's :(


edit: ik ben het zat, en heb een topic in u&a geopent :)

alle mensen die nog iets moeten ontvangen reageer daar maar
 
Last edited:
Ikhebeenpeusjo, ik hoop voor je dat je dit kan uitleggen anders voel ik me verplicht jou gegevens aan deze mensen te geven, voor zo ver ze dat nog niet hebben.
 
Musch.. .dat zou heel mooi zijn, ik had zijn adres maar weet niet of dat klopt.. mar ben het kwijt :|

ennuhh... ik wacht ook zo onderhand al bijna 2 weken op die versterker en jbl boxen... ik hoor er ook niets van...
 
Originally posted by Xs-racer
Musch.. .dat zou heel mooi zijn, ik had zijn adres maar weet niet of dat klopt.. mar ben het kwijt :|


Als het goed is heb ik zijn adres nog wel en ook zijn mobiel nummer. Het ligt thuis en ben nu op school, ik geef "ikhebeenpeusjo" nog 1 dag. Ik wil zowieso ff dat een mod zich hier ook ff mee gaat bemoeien voordat ik gegevens geef.
 
ik wacht ook nog af... in de hoop mijn spullen nog te ontvangen.

zelf woon ik in overijssel en hij bij denhaag in de buurt als ik het goed heb... dus gaat beetje moeilijk om "er ff langs te gaan'' ofzo.

ik zou ook graag ff willen horen, ALS johan niets van zich laat horen en het gewoon allemaal bullshit is... wat de anderen (die ook reeds geld overgemaakt hebben) hieraan gaan doen... ik help dan graag mee.

vooralsnog ik trek nog geen conclusies en blijf gewoon hopen dat het nog binnen komt. :)
 
Nee, k had gister een SMSje gehad dat ie net terug was van vakantie...:? Het zal wel. Maar hij zei dat ie t al gepost had.
Maar dat zal dan wel voor dat ie op vakantie is gegaan geweest zijn. dus zou t pakketje nu al anderhalve week onderweg zijn ofzo?? Tuurlijk.... Tot op heden niks ontvangen...
 
Ok wat gaan we doen, met adressen strooien om langs te gaan en ff op los te beuken of iets anders? Duurt wel erg lang voordat jullie je spullen hebben en de sfeer wordt er niet beter op.
 
K heb zn adres al. T komt alleen niet echt zo goed uit om effe langs te gaan vanwege prive omstandigheden. Maar k ben er wel toe in staat ja... Misschien als k een keer een gaatje vind of als k in de buurt ben dat k dan effe langs rij... Of hij moet nu snel met een goede oplossing komen... Ook best...
Vroeg of laat, k krijg mn spullen echt wel....
 
Originally posted by White SF

Vroeg of laat, k krijg mn spullen echt wel....

Laat me ff weten wanneer je er langs gaat dan. door ff een pm te sturen ofzo. want opzich wil ik mijn versterker en boxen wel een keer ontvangen!

het is voor mij onmogelijk om er fftjes langs te gaan. die knakker woont aan de andere kant van nederland voormij. dus als je er langs gaat heb je van mij toestemming om die versterker en boxen mee te nemen + 5.50 voor de verzendkosten van ikhebeenpeusjo! en als je zou willen mag jij het wel voor mij verzenden... kan dit niet, laat het me dan ff weten want wordt hier niet goed van!

heb ook een sms gekregen op 9 december.
''de spullen zijn onderweg, kan max een week duren. groeten johan''

sinds wanneer heeft een week meer dan 7 dagen ?? :|
 
neemt diegene ook gelijk mijn aluminium traanplaten mee van 10 euro (ex verz) [al betaald via bank] dus meneer johan moet 5,50 bijbetalen :p
 
Last edited:
hij neemt zijn telefoon niet op... heb het al zeker 10 keer geprobeert deze week.

en ik kan momenteel niet sms-en vanwege een geblokkeerde gsm....:|
 
ja k zit nu gewoon effe in een minder makkelijke situatie om dr langs te gaan. ( mn moder ligt in t ziekenhuis enzo) maar k wil er echt nog wel een keertje langs gaan. K moet dan alleen effe kijken wanneer t kan. K laat t dan wel weten...
 
K heb net effe zn huistelefoonnummer opgezocht en m gebeld. Nu kreeg k m dus wel aan de lijn. Hij zei dat ie t 2 dagen geleden verstuurd had. Dat er eerst allerlei dingen fout waren gegaan enzo... Maar dat t er nu dus aan moest komen. Naja t zal mij benieuwen.
 
ja psies wat smoking earox zegt... waarom reageert hij dan niet in dit topic? heb ook al gereplyed in het U&A forum voor het huisnummer van onze 'johan' want ik wil toch wel ff weten waarom het nou zo lang duurt.

hij heeft mij op 8 december een sms gestuurd, spullen zijn verzonden kan maximaal een week duren..........

Merk het :|
 
lol ik ben geemigreerd naar antillen en jullie heb jullie geflasht. maar ff om een lang verhaal kort te maken ben net vrijgekomen na een delict wat niet de hele wereld hoeft te weten. als jullie mij ff bellen op mijn mobiel kan ik het je persoonlijk uitleggen ben weinig thuis omdat het vakantie is dus bellen gaat sneller
 
Last edited:
en ik zou toch graag willen weten of 1 van jullie echt mijn adres heeft zitten strooien. liggen twee grote dierenarts rekeningen omdat er een of andere gek het lef heeft gehad om mijn honden te slaan met een knuppel terwijl ie bezig was in de schuur in te breken en omdat niemand hem te pakken heeft gekregen moeten wij betalen ,toevallig lagen mijn scooterspullen en de auto-onderdelen van mn broer daar waarvan nu een duur setje velgen van weg is. komt dus uit op aardig wat geld dat niet bij iemand kan worden opgehaald. misschien een valse beschuldiging maar bel me maar ff ik moet sowieso je adres hebben om je spullen te sturen 0641519278 alleen die van die gozer van de uitlaat niet
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top