[A] Peugeot spul

Status
Not open for further replies.
Originally posted by White SF
Laat t effe weten dan als je er langs wilt gaan. Of je dan ook e Bida S2 van mij zou mee willen nemen, dan stuur k wel geld naar jou om t dan te versturen naar mij ofzo... K hoor t wel dan....

en kun je mijn spul ook menemen krijg je ook wel wat extras;)
 
Originally posted by White SF
Laat t effe weten dan als je er langs wilt gaan. Of je dan ook e Bida S2 van mij zou mee willen nemen, dan stuur k wel geld naar jou om t dan te versturen naar mij ofzo... K hoor t wel dan....

same here... laat het me weten .. mag je mijn disco setje mee nemen :) maak ik ook jou geld over om het te verzenden. het is voor mij onmogelijk om er langs tegaan:(
 
ik was eigenlijk van plan met de trein te gaan, maar met zoveel spullen.....

Anders gaat er iemand mee, ik bedoel met 2 man altijd beter dan 1.....
 
vanaf waar moet je met de trein? ik wil wel met je mee... kunnen we wel zo'n wintervoordeelkaartje nemen!:p
met z'n 2en een dag onbeperkt treinen voor 25 euri ;) (is 12.50 per persoon verneukt :|)
 
Originally posted by Xs-racer
vanaf waar moet je met de trein? ik wil wel met je mee... kunnen we wel zo'n wintervoordeelkaartje nemen!:p
met z'n 2en een dag onbeperkt treinen voor 25 euri ;) (is 12.50 per persoon verneukt :|)

voor die prijs wil ik wel mee maar ik woon helemaal in hengelo du is 1,5 a 2 uur in de trein voor mij:S
 
Hengelo overijssel... dan leef ik met je mee... ik woon in borne.
maken we er gewoon een gezellig dagje uit van... bier mee, wiet mee... :p

gaan we nog ff langs amsterdam.. :p
 
Als jullie gaan, zouden jullie dan ook mijn uitlaat mee kunnen nemen? K maak dan wel geld over voor t verzenden en om ook die treinkosten enzo deels te vergoeden... Deal?
K hoor t wel...
 
Trouwens, weleens overnagedacht dat die kerel misschien niet eens die onderdelen heeft, maar ze zogenaamd wel "verkoopt".
 
hij had foto's in dit topic gegooit, dus zal het wel hebben....:rolleyes:


Kan iemand dan mijn Aluminium Traanplaten meenemen, want wegens een sterfgeval kan ik voorlopig niet weg hier.
 
Originally posted by Mikkel
Trouwens, weleens overnagedacht dat die kerel misschien niet eens die onderdelen heeft, maar ze zogenaamd wel "verkoopt".

als hij ze niet heeft... dan krijgen we allemaal wel onze centjes. heeft hij dat ook niet, leggen we het verhaal gewoon voor bij zijn ouders, dat hij nog heel veel mensen geld verschuldigd is.
moeten zij dat maar voor hem voorschieten. ALS we er langs gaan en de adres gegevens KLOPPEN... krijgt iedereen z'n geld wel :p
 
Jongens!!!!

goed nieuws. mijn spullen zijn gearriveert!!
ik heb er alleen wel wat druk achter moeten zetten!

ik hoop julli spul ook gekomen is en niet alleen mijne

groetjes jon
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top