This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

[A] Peugeot Speedfight 1 ( met foto's )

Status
Not open for further replies.

Th@ De@LeR

SX rijder
[A] Peugeot Speedfight 1 ( met foto's (werken nu ook ))

Heej,

Ik heb nu al een tijdje een auto en heb deze Speedfight nu al anderhalf jaar in de schuur staan zonder ermee gereden te hebben. Beetje zonde mjah wilde hem eerst niet wegdoen omdat ik aan het ding gehecht was ofsow.
Gekocht toen ik 16 was geworden. Das een ruime 4 jaar geleden.
Hij is van '98 of '99. Weet ik zo ff niet zeker. Eerlijk bij de dealer gekocht, 2dehandse wel. Alle papieren er bij en volledig standaard enso.
Staat nu inmiddels 24.000km op ongeveer. Maar een aantal onderdelen zijn nog erg nieuw.
- 150km terug een nieuwe zuiger gehad en alle pakkingen van het blok vervangen.
- 500km Doppler S1R krukas
- 500km oude Multivar vario van Malossi
- 500km oude Deltaclutch koppeling van Malossi
- 500km oude vsnaar van Malossi.

Verder zit er een LeoVince ZX onder. Zoals hij nu staat afgesteld rijd hij rond de 75 km/h. Mjah de rolletjes zijn eigenlijk te zwaar ensow, en als je de juiste gewichtjes erin doet haal je +- 90 tot 95 km/h op de teller.
Zit aan de voorkant dan nog een schokdemper van Paioli/Top Performences op. Achter een BCD underseatcover met ledjes als knipperlichten. En nog wat meer customdingetjes maar daarvoor kan je ook naar de foto's kijken.
Het is trouwens de Chipkey versie. Dus met anti diefstal gebeuren ensow. Uitleg erover kan je altijd krijgen.

Enige dat er aan moet gebeuren is dat ie een beurtje moet krijgen en een nieuwe accu. Dan rijd hij ook weer. Nu zonder accu doet ie dat niet vanwege de Chipkey.

Mijn vraagprijs: € 500,-
Daarvoor is ie op te halen in Zaandam. (omg. Amsterdam) Mocht je denken dat ik gek ben kan je altijd een bod doen.
PM me maar of mail me op: petrovic187@hotmail.com

foto's willen maar niet lekker werken. Ik kijk er vanmiddag nogmaals naar. Als je ze toch alvast wilt bekijken. Doe rechtermuisknop, eigenschappen, link kopieren en plakken in een nieuw inetding. dan doen ze t wel. xD









 
Last edited:
Status
Not open for further replies.