[A]peugeot(honda) stuff & pia carb

Status
Not open for further replies.

Speedyrules

180cc koning
ik heb dus liggen voor peugeot (honda) :

-polini 2G koppeling , 1100 km gedaan , goede staat , 1.8mm veertjes zitten erbij , past ook op honda. VP : 30€ (als ik me niet vergis passen ze ook op pia??)

ps , niet krom getrokken !

-polini 2G koppeling 40km gedaan, in het doosje, 1.8mm veertjes zitten er gewoon bij , past ook op honda. VP: 35€ (als ik me niet vergis passen ze ook op pia??)

ps , niet krom getrokken !

-polini speedcontol , 600km gedaan , onvoelbaar, wel zichtbare 'schilfer' af , heb nooit prestatie verlies gemerkt , goede staat VP: 35€
(weet niet of hij ook past op honda !)

-Hebo 1kleps membraam (carbon klepjes zitten er gewoon bij) , 40km gedaan, ZEER goede staat , past ook op honda. VP : 35€

-Gianelli sport 6 uitlaat , geen roest , ong 400km's gedaan, laagje hitte bestendige lak op gelegd , paar krasjes van een prutser die scoot liet vallen , geen deuken . VP : 40€

-paar origi filters , enkele gepierced (geen overdreven geluid, neemt toch voldoende lucht) , vraag maar of ik er nog eentje heb, weet zelf niet hoeveel er nog liggen :) laat zeggen voor voledige filter 7€ ,

-origi speedfight voorveer , nieuw , nooit gebruikt VP : 35€

en dan voor pia :

17.5 mm carb met autosjook , hij kan ook op speedfight met doppler 17.5mm spruitstuk kit (daar komt hij trouwens van:)) ong 200 km gebruikt , geen filter erbij , des gewenst krijg je autosjookje erbij (bespreken we wel)
VP : 40€

PS :

alle prijzen zijn EXCL verzending , ik denk dat we dat wel overeen komen :)

je kan hier reageren, pm ,MSN = racer51be@yahoo.com

heb geen pics wegens geen digicam :)

Greetz !
 
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top