[A] Peugeot Fox blokken ( cheap )

Status
Not open for further replies.

Sjoko

-HSC- Member
Oi,

aangezien onze pizzeria verkocht wordt mogen de blokken die we nog hebben liggen ook verkocht worden. Het gaat om 2 blokken: 1 blok helemaal compleet incl. carb en draadboom, ander blok bijna compleet op kleine dingen na. Mogen weg voor een leuk bod en zijn op te halen in Den Haag :)

Voor fotos reageer dan hier of voeg me toe op msn: supersjokosjoerd@hotmail.com :)

Advertisement - register to remove this

Aangezien ik niks concreets heb gehoord van MHR D.H Tuning zijn beide blokken aanwezig, doe een redelijk bod zou ik zeggen :)

Hoeft echt niet veel te kosten, het ligt hier alleen maar in de weg ;)

PM voor foto's :)

Een goser zou ze afgelopen week komen ophalen, maar is nooit op komen dagen en heeft niks meer van zich laten horen :|

Daarom nu omdat ze echt weg moeten kunnen we voor elk aannemelijk bod opgehaald of gebracht ( als het in de omgeving is ) worden! :)

25 euro voor beide blokken als ze echt te veel in de weg liggen, heb er zelf ook niks aan, maarja..., mischien een keertje voor onder de citta ofzo8)

Originally posted by MHR D.H. Tuning
25 euro voor beide blokken als ze echt te veel in de weg liggen, heb er zelf ook niks aan, maarja..., mischien een keertje voor onder de citta ofzo8)

we praten op msn, ik heb je geloof ik nog in me lijst? :)

Status
Not open for further replies.
Back