[A]Peugeot 206 XS

Status
Not open for further replies.

vivaatje

Well-Known Member
Ik bied hier namens mijn moeder een peugeot 206 XS 1,4liter aan uit 07-2000. Het is echter al het type van !! 2001 !!, dus met lichtmetalen velgen, airbags, etc. De specificaties:

Algemeen:

-3 Deurs
-17.000 km gelopen
-als 2e auto gebruikt door mijn moeder
-gaat weg i.v.m aanschaf 206 cc
-1400cc motor, 75pk(als ik het goed zeg uit mijn hoofd)
-geheel schadevrij
-centr. vergrendeling op afstand
-elektr. ramen voor
-stuurbekrachtiging
-startonderbreker
-dealer onderhouden

exterieur:

-zwarte vernis lak
-15" lichtmetalen velgen
-geheel in nieuwstaat
-chromen einddempertje op uitlaat
-bumpers in carrosseriekleur
-mistlampen

Interieur:

-zwart/rode bekleding met (semi)kuipstoeltjes
-radio/cd-speler met 6 boxen (4 boxen + 2 tweeters)
-ook hier in nieuwstaat
-airbags
-in hoogte verstelbare stoel(en)
-in 2 delen neerklapbare achterbank
-in hoogte verstelbaar stuur

De vraagprijs is €11.900,-

Last edited:
Advertisement - register to remove this

ik snap hoe je het opvat... is niet zo bedoelt, maar sommige mensen vragen ook fotos op terwijl ze al zeker weten dat ze hem toch niet willen/kunnen betalen.. Daarvoor is het bedoelt, maar tuurlijk mag iedereen die maar enigszins interesse heeft fotos opvragen, lijkt me niet meer dan logisch!

wat bedoel je...? Als je bedoelt dat het duur is, dan mag je als eerste naar dealer toegaan en zon auto gaan zoeken. Als je hem vindt zie je een prijskaartje die nog een stukje hoger is dan de mijne. Bovendien is deze echt als nieuw en vrijwel geen km's erop. Bovendien praten we hier over een vraagprijs!!

Gaat iig weer lekker offtopic hier...

poeh, goede vraag. De auto krijgt sowieso deze maand nog een beurt, maar hoe dat zit met APK zou ik voor je na moeten kijken. Mocht je neef echt interesse hebben, zal het daar niet op vast lopen!

En de kleur is een zwarte vernislak (geen zwart metallic dus, want dat was en is nog steeds niet mogelijk)

Last edited:
Een auto hoeft pas na 3 jaar APK gekeurd te worden. Aangezien ie van 7-2000 is zal ie volgende maand voor het eerst gekeurd moeten worden/.

je haalt me de woorden uit de mond Arne, ik heb het nagekeken en inderdaad; volgende maand krijgt de auto zijn eerste APK en die zit uiteraard bij de vraagprijs inbegrepen.

Status
Not open for further replies.
Back