[A] [Peu AC] VL9, DR70 tuned, Hebo clutch, carterkap

Status
Not open for further replies.

Easydriver

ASM Member
Scoot wordt weer bijna helemaal standaard, daarom heb ik in de aanbieding:

- Malossi VL9 membraan, ding is 3 maanden oud, weinig mee gereden, ziet er nog prima uit, zelfs originele pakking erbij, maar zit een scheurtje in, niet gebruikt. Foto's aanwezig. 30 € incl. VERKOCHT

- DR70 tuned met Aluminium 70 kop erbij, cilinder is nog perfect, zuiger is nog redelijk, zuigerveren zijn bijna nieuw, heb ook nog een paar extra zuigerveren. Aan de cilinder is de uitlaatpoort breder en hoger gemaakt, de spijlen in de spoelkanalen (voet) zijn scherper gemaakt en het cilinderhemd is aangepast. Draaide bij mij op Yasuni R rond de 9.500-10.000 toeren. Foto's aanwezig. 50 € incl. VERKOCHT

- Hebo verstelbare koppeling, 107 mm, geen id welke trekveren erin zitten, zijn volgens mij geen hebo veren. Boutjes zijn nog allemaal goed. Segmenten zijn goed. 40 € inclusief VERKOCHT

- Nieuw model carterkap, gaten erin gefreesd voor koeling, gepolijst, zitten op sommige plekken nog wel groefjes in, doordat ik niet goed genoeg heb geschuurd met fijn papier, ding is helemaal compleet, hele binnenwerk, veer, aangrijpding en kickstartpedaaltje. 40 € incl. VERKOCHT
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Membraan en carterkap gaan dus verkocht worden, Mark heeft foto's :). De Hebo clutch is eigenlijk universeel, als het maar 107mm is, dus op Peugeot, Piaggio, Honda, Kymco en Minarelli 107 te gebruiken.
 
Moet jij toch eens uitleggen waarom ie niet op mina past, hij komt namelijk uit mijn mina scoot. Ik heb bovendien een 2e hebo racing clutch van een SR in mijn peusjo zitten, dus ik denk dat je er een beetje naast zit.

Ontopic: SR Max, jij hebt een PM :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top