[A]Perfecte Polini Evo, Hebo as en getunede carters

Status
Not open for further replies.

ErikG

Señor
hallo ik heb een Polini Evo 70cc type 5 cilinder te koop aangezien ik ga over stappen naar Speed.

De cilinder heeft 50 km gelopen en dat is goed te zien bij de plaatjes, de cilinder is gewoon gloedjenieuw!! De cilinder is afgewerkt waardoor je minder kans hebt op warmlopers/vastlopers en dat soort gare dingen ;)

De Hebo as is gemonteerd met c4 lagers en is ook gloedjenieuw, heeft ook pas 50 km gelopen. De as is pen 12. Het blok is getuned @ Evo is ook netjes gebeurd, alleen het blok is wel vies. Der zit ook nog primaire en secundaire vertanding in. Het is een Mina LC DD

Richtprijs voor de Evo is 250 euro, Hebo as = 125 euro en voor het blok wil ik 100 euro.

Koop je alles in 1x mag je het voor 400 euro komen ophalen :)

Voeg me maar toe @ MSN mocht je interesse hebben: erik__g@hotmail.com

mzzls

EDIT pics:
EVO:
getpicture.php

getpicture.php

getpicture.php

getpicture.php

getpicture.php

getpicture.php

getpicture.php

getpicture.php

getpicture.php

getpicture.php


Mina LC DD blok met Pen 12 as:
getpicture.php

getpicture.php

getpicture.php


Voor de onduidelijke foto's ze zijn gemaakt met een telefoon.
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

heej ik heb wel interesse in het blok, is het dubbeldisk, en der zit alleen vertanding in of ook nog andere spullen
 
Originally posted by clingse aerox
heej ik heb wel interesse in het blok, is het dubbeldisk, en der zit alleen vertanding in of ook nog andere spullen

hey, het is 2 schijfremmen :) der zit vertanding in en een Hebo krukas met c4 lagers.

voeg me anders ff toe, mzzls
 
interesse is over.

Alles is der nog.

Voor de duidelijkheid alles gaat het liefst in 1x weg, anders wil ik voor het blok 200 euro en voor de Evo 250.

Dus het liefst is 1x is voor iedereen het best natuurlijk ;)
 
mensen ik verkoop het liefst alles in 1x keer, dan kan de prijs ook zakken anders niet echt...

als Kenan het blok voor een leuke prijs koopt, kan de prijs van de Evo ietwat zakken maar daar hebben we het wel over, kun je me adden @ MSN? erik__g@hotmail.com

mzzls
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top