Xander
Registered Abuser
Te koop:
Overcomplete Aprilia SR Stealth.
De SR ligt compleet uit elkaar. En kan dus uitstekend als project dienen.
Onderstaande foto's geven de staat van de SR weer wanneer deze nog redelijk opgebouwd was. Ondertussen heb ik al een goed uitziende complete zwarte kappenset kunnen kopen met enkel schuifschade. Er worden dus 2 kappen sets bijgeleverd. Tevens is er een andere radiateur aangeschaft. En een aantal andere onderdelen. Exclusief Shot.
Wanneer de scooter opgebouwd wordt bestaande uit de geleverde spullen kan er direct een compleet rijdende scooter opgebouwd. Helaas heb ik mn tijd nodig voor andere dingen.
Enkele extra onderdelen:
- Extra complete goed uitziende kappenset. Inclusief dashboard, zadel, binnenschilden, etc.
- 2 Lichtunits.
- 4 banden (Michelin, Pirelli, etc)
- Polini Speedcontrol.
- 2 ontstekingen.
- 2 cilinders (DR 50, std50)
- Standaard uitlaat.
- 12/17,5 mm carburateur.
- Alle andere overbodige zooi die ik in de garage tegenkom.
De volgende kappenset wordt meegeleverd:
Picture hosted by: www.Scootertuning.net
Verkoop wegens:
De spullen liggen in de weg en momenteel heeft de Aerox prioriteit. Voorlopig heb ik nog geen tijd om aan dit project te beginnen. Er zijn al wel een aantal onderdelen opgeknapt etc.
Onderdelen worden niet los verkocht!
Het vervoer van de onderdelen kan eventueel (mits dichtbij) geregeld worden. Vragen? Stel gerust.
Vraagprijs: 380 Euro.
Overcomplete Aprilia SR Stealth.
De SR ligt compleet uit elkaar. En kan dus uitstekend als project dienen.
Onderstaande foto's geven de staat van de SR weer wanneer deze nog redelijk opgebouwd was. Ondertussen heb ik al een goed uitziende complete zwarte kappenset kunnen kopen met enkel schuifschade. Er worden dus 2 kappen sets bijgeleverd. Tevens is er een andere radiateur aangeschaft. En een aantal andere onderdelen. Exclusief Shot.
Wanneer de scooter opgebouwd wordt bestaande uit de geleverde spullen kan er direct een compleet rijdende scooter opgebouwd. Helaas heb ik mn tijd nodig voor andere dingen.
Enkele extra onderdelen:
- Extra complete goed uitziende kappenset. Inclusief dashboard, zadel, binnenschilden, etc.
- 2 Lichtunits.
- 4 banden (Michelin, Pirelli, etc)
- Polini Speedcontrol.
- 2 ontstekingen.
- 2 cilinders (DR 50, std50)
- Standaard uitlaat.
- 12/17,5 mm carburateur.
- Alle andere overbodige zooi die ik in de garage tegenkom.
De volgende kappenset wordt meegeleverd:

Picture hosted by: www.Scootertuning.net
Verkoop wegens:
De spullen liggen in de weg en momenteel heeft de Aerox prioriteit. Voorlopig heb ik nog geen tijd om aan dit project te beginnen. Er zijn al wel een aantal onderdelen opgeknapt etc.
Onderdelen worden niet los verkocht!
Het vervoer van de onderdelen kan eventueel (mits dichtbij) geregeld worden. Vragen? Stel gerust.

Vraagprijs: 380 Euro.

Last edited: