[A] Overblijfselen Malossi NRG met nog snelle onderdelen voor mooie prijzen!

Status
Not open for further replies.

Ronnie

Well-Known Member
Beste forummembers:

Er is al heel wat verkocht, en dit is er nog over.

Voordat je wat wilt gaan kopen van me heb ik een paar regels:
1) Reageer alleen als je geld hebt. Als je alleen reageert omdat je van een dikke cilinder ofzo droomt reageer dan gewoon niet. Dat bespaart mij tijd en jouw ook.
2) Ik ben niet van plan om dingen lang vast te houden. Mocht het echt serieus zijn dan kan er misschien wel iets geregeld worden. Dit is meer een uitzondering voor wat bekendere mensen die ik ken.
3) Alle prijzen zijn exclusief verzendkosten. Die zijn uiteraard voor eigen rekening. Grote dingen stuur ik ook liever niet op.
4) Ik doe niet aan rembours verzenden. Het is gewoon vooraf betalen en als ik je geld op mijn rekening heb stuur ik gelijk op. Ik houd je verder netjes op de hoogte van hoe en wat en geef het Track & Tracé nummer door, zodat jij kan zien waar het pakketje is.
Het is ook mogelijk om de onderdelen bij me thuis af te halen.
5) Alle prijzen zijn vraagprijzen. Heb jij een andere prijs in gedachten, laat het me dan weten. Alles is zijn geld nog waard, dus ik ga niet ver onder de prijs zitten.
6) Wat er niet meer bij staat is al weg.

attachment.php


attachment.php


[b buddybak + zadel[/b]
De bodem is er wel uit gezaagd.
€30,-

attachment.php


DD NRG velgen incl. ML50’s
Velgen zijn rood gecoat en zien er nog perfect uit. Amper een krasje of iets te bekennen. Lagers zijn aan het begin van dit seizoen vervangen. Voor en achter zitten zo goed als nieuwe Bridgestone ML50’s gemonteerd. De ‘haartjes’ zitten nog op de banden. Voorvelg is voor 3 punts remschijf.
€160,-

attachment.php


TNT-stuur
Chrome versie incl korte clamp
€35,-

Bitubo achterveer
Gewoon in goede staat en is verstelbaar.
€60,-

GPT toerenteller
Werkt gewoon perfect en is niet zo gaar als een koso versie oid. Geeft gewoon zijn echte toerental aan.
€50,-

Naaf en schijf
Gewoon in goede staat, geen dolle draden oid.
€30,-

Motorische onderdelen

MHR Speed 04 EPC/RST
Cilinder verkeerd in nieuwstaat en is helemaal complete met alles wat je bij een nieuwe cilinder ook krijgt. De cilinder heeft alleen op de SBO-sprint in Eindhoven gedraait en een paar runs op de bank. Dit is gewoon echt een dikke beuk cilinder, wil je snelle tijden rijden en een hoog vermogen? Dan past deze cilinder bij jou! Je snapt natuurlijk wel dat deze cilinder niet voor weinig weg gaat.
Bieden

attachment.php


Carterset Piaggio DD EPC/RST
Getuned en gekotterd op Mhr Speed 04 cilinder. Carter is netjes gestraald en ziet er nog perfect uit. Incl. met primaire Malossi vertanding (14/39) dat uitkomt op een rf van 10,28.
Lagers en waterpomp zijn een tijdje geleden gereviseerd een verkeren dus nog in perfecte staat. €150,-

attachment.php


Malossi MHR Team 99 krukas
De krukas voor op de speed cilinder. Verkeerd gewoon in goede staat. Geen big-end speling oid. Voor de rest zijn er geen beschadigingen aan de krukas en de moeren draaien er perfect op. Die krijg je er uiteraard bij natuurlijk net zoals de waterpomp aandrijving.
€180,-

attachment.php


Carterkap
Ook mee gestraald en verkeerd in goede staat incl nieuwe kickstartpedaal.
€30,-

Heb je interesse in iets dan stuur je me een pm. Dan komt de rest vanzelf wel.

Mvg
Ronnie
 
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top