This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

[A] Oude type mhr remschijf zip sp + verlengd subframe

Status
Not open for further replies.

Jaspah

Nu ook een GC slet..
1

Te koop :

Oude type malossi remschijf voor zip sp. Deze remschijven zijn niet meer nieuw te koop, en 2ehands vind je ze bijna niet meer... dus ze zijn goed zeldzaam. Hij gaat weg omdat ik een vers schijfje heb weten te bemachtigen. Deze remschijf is te koop voor 50 euro (nog in prima staat trouwens hoor, remde gewoon als een malle.. niets mis mee)

Foto heb ik alleen gemonteerd op m'n scooter, niet los helaas. Dus bij deze :

2

Aangeboden : goed stevig verlengd subframe, netjes in de hammerite gezet... glimt goed, rubbers nog ok, geen roest oid... gewoon nog helemaal chill.

Dit subframe is zo'n 15 cm verlengd, en een vrij dikke stevige plaat er boven op gelast tegen het kromtrekken van de armen.

Ik doe hem weg omdat ik zelf graag std scooter klasse blijf rijden.

Foto's : (let niet op het stof wat erop ligt )

Het verlassen was niet goedkoop, hammerite is ook niet gratis helaas... ik had wel nog graag een mooi bedrag voor dit subframe terug gekregen.

Hiervoor bieden svp. Bod kan je me Pm-en of voeg me even toe op msn. Jasperdaman2@hotmail.com

hij is op te halen in zoetermeer, of als je graag wilt dat ik hem opstuur dan kan dat... maar ik ga de verzendkosten niet betalen.

Groeten, Jasper

EDIT !! voeg me niet toe op msn om me alleen te zeggen dat je nu even geen geld hebt of dat je het te duur vind, want als er iets is waar ik een ongelooflijke **&(*^%hekel aan heb, dan is het dat wel

Last edited:
Status
Not open for further replies.