[A] opruming, zowel snel spul als origineel

Status
Not open for further replies.

Bart.

Well-Known Member
Ooit een keer een projectje begonnen, maar dat is nooit echt van de grond gekomen. Nu het spul maar verkopen omdat ik er niets meer mee doe, ik heb nog wat snel spul, maar ook vrij veel origineel spul. Het spul komt van een NRG eerste type af, dus LC en oud model kappen.
Voor foto's/info kun je me pmen, prijs komen we wel uit.

- MHR 50, vrij nette cilinder, geen kop bij, heb zelf uit nood er een originele op gezet. Draaide daar gewoon goed mee.
- Yasuni C16, zit wat roest op van het liggen. Verder is de demper ooit gepolijst.
- MHR Team '99 uitlaat, niet erg netjes en mist flens en ophanging
- MHR Overrange poulies, nauwelijks gebruikt en pas voorzien van nieuw vet. Poulies zijn oud model overrange.
- Dellorto 19mm, komt uit de sobw en heeft dus een fatsoenlijke naald. Kabelchoke en nippels aanwezig.
- MHR E13 filter.
- Runner 180 radiateur
- Kartfilter

- Goed, eerlijk en Nederlands frame maar zonder kenteken. Is niet aan geslepen en dus helemaal origineel nog. Voorvork zit erbij, maar net zo vast als alle andere piaggio vorken.
- Kappenset, waarvan enkele kappen nieuw en ongespoten zijn.
- Olietankjes, benzinetank
- Elektro onderdelen, bobine, kabelboom, spanningsregelaar etc
- Voorwiel, met bijna nieuwe band
- Koelsysteem, radiateur, leidingen, reservoir en slangen
- Originele cilinders, waarvan een BSG-05
- Originele aandrijving, vario, snaar, koppeling, poulies. Zowel nieuw model vario en poulies als oud model.

Verder ben ik vast nog wel wat onderdelen vergeten op te noemen, ik heb in principe een complete originele NRG uit elkaar gehaald, dus heb ook nog allerlei andere originele NRG onderdelen liggen. Als je iets nodig hebt dat hier niet bij staan kun je dat vragen via PM.
 
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top