[A]Opruiming

Status
Not open for further replies.
als bonzibuddy blok koop zonder carterkap, wil ik die carterkap wel kopen, bied 25 euro, kom ik hem halen
 
Trouwens kut dat je vandaag met dit topic komt.. Heb namelijk net voor 100 euro een nieuwe carterkap gekocht maargoed.. :p

Ik denk nog even na over dat blokje. Je hoort nog van me 8)
 
Originally posted by Bonzibuddy
Trouwens kut dat je vandaag met dit topic komt.. Heb namelijk net voor 100 euro een nieuwe carterkap gekocht maargoed.. :p

Ik denk nog even na over dat blokje. Je hoort nog van me 8)

[offtopic] nieuwe carterkap voor 100 euro gekocht? hier bij sloop kosten ze 2dehands (zien er goed uit) 25 euro, alleen kon het vnadaag niet vinden met auto, dus dan maar een via forum [offtopic]
 
Interesse in je kappen!
Interesse in die delta (tis toch een delta :? )

ik spreek je op msn
 
Originally posted by Miksin' Mike
dude, verwijder al die shitjes die niks met scooters te maken heeft, en zet die in een ander topic..

Nee man, die horloges maken het juist helemaal af..8)
 
Originally posted by chills
Nee man, die horloges maken het juist helemaal af..8)

dude, hoezo ga je offtopic? het gaat er gewoon om, bij mensen waarbij het langzaam laadt (zoals bij mij) zijn het erg veel pics, en veel pics die niks met het topic te maken hebben, horloges, net md, telefoons, enz. gaat gewoon nergens over.
 
Originally posted by Miksin' Mike
dude, verwijder al die shitjes die niks met scooters te maken heeft, en zet die in een ander topic..

Gast, anders doe je even rustig ofzo :|

een vriend van me heeft onder mijn naam al deze foto`s hierin gegooid, ik ben blij dat ie het gedaan heeft voor me..

ik ben pas net thuis, dus geen tijd gehad om het te fixen, morgen (vanmiddag :rolleyes: ) ga ik het wel veranderen..

nu ga ik pitten :!

laterz
 
Originally posted by extreme power
Ik heb een 25mm js tuned voor je liggen.
Ik wil hem wel eventueel ruilen tegen die witte bitubo veer:)
Voeg me effe toe op msn machoboy1985@hotmail.com.

die witte is idd geen bitubo, maar een Rs24 die al verkocht is :)

erik, wil je em dan voor of na lelygat hebben?
want heb zelf ook nog een achterveer nodig eigenlijk, heb ik nieteens aan gedacht 8P
 
Originally posted by Bonzibuddy
Zie ik daar een evo op dat blok? :)

Hoeveel voor dat blok + die cilinder?

1300/ 1400 krijg je er strax na lelystad een mooie typhoon lc bij 8)

edit: w-poort trouwens ipv evo
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top