Arne
Pia Maxiscooter FTW
Ik wil mijn Manta verkopen; hier de specificaties:
Het gaat om een Manta B van 1977, origineel 1.6s op kenteken.
Auto heeft blauwe platen, is matzwart gerold (schoolbordenverf), laklaag is niet al te best meer maar dat maakt hem weer lekker ratstyle
Hij is voorzien van 15" RH wielen van een BMW E30, en er zit een set 15" honingraat bij zonder banden. Verder nog wat stalen wielen en wat 195-50/15 banden in redelijke staat.
De auto is een paar maanden terug voorzien van een gereviseerde 2.2i motor, motor is bij revisie ook netjes opgespoten en is voorzien van een gepolijst kleppendeksel. Ook is er een Getrag 240 geplaatst.
Accu is nieuw, waterpomp is nieuw, dynamo is nieuw, verdelerkap en rotor zijn nieuw, bougies nieuw, olie ververst, bakolie ververst, koppeling is nieuw, druklager ook nieuw.
Het injectiesysteem is dat van een 2.0CIH, de inlaatbuis is een ingekort 6cylinder exemplaar. Verder zit er een rallye nokkenas in, en een spaghetti spruitstuk. De gehele uitlaatlijn is 63,5 mm en nog zeer netjes.
Het differentieel is doorgelast: 100% sper. Verder electrisch uitschakelbare achterremmen (burnouts!) en een startknop.
Interieur is helemaal GT/E, zwart/gele Recaro's dus in onberispelijke staat, ook het hemeltje en vloerbedekking zijn supernetjes. Klokkenwinkel is ook GT/E, 30cm stuurtje van OMP, lederen pookknop van OMP, alles met gele accenten om bij de Recaro's te passen. Ligt ook een nieuwe zwarte mattenset in met gele biesjes. De zijruiten zijn geblindeerd.
De buitenste koplampen zijn vervangen door nieuwe Hella's, dit ivm APK (nog tot november dit jaar). Ook zijn toen de handremkabels vervangen.
De achterlichten zijn smoke, heb er nog een set originele bij. Verder zitten er nieuwe geboorde remschijven op en nieuwe blokken, heb er nog een berg onderdelen bij waaronder een Getrag 240 en een 2.0CIH die niet meer loopt, origineel stuur, extra klokken, remschijven, koppeling, drukgroep, etc. etc.
Wat moet er gebeuren aan de auto:
- spaghettispruitstuk rammelt tegen hitteschild, origineel spruitstuk is nog aanwezig
-auto dient afgesteld te worden
-kvs slangen moeten voorzien worden van andere tussenbussen (om 2.2 passend te maken), want ze lekken wat.
-claxon werkt niet
-lamellen aan de passagierszijde ontbreken
In principe moet de auto snel weg, binnen een maand liefst. Ik ben wel nog van plan de motor af te laten stellen binnen 2 weken.
Hij gaat weg omdat ik nu 3 auto's heb, da's wat te veel. Ik wil ipv de Manta een motor erbij.
Klikbare plaatjes erbij:
Op deze foto had de auto nog geen motor erin, vandaar dat ie zo hoog staat:
Vraagprijs met alles erbij 1700 euro. Neem contact op via arnegroenenberg aap gmail punt com of U2U, we komen er altijd wel uit denk ik!
Het gaat om een Manta B van 1977, origineel 1.6s op kenteken.
Auto heeft blauwe platen, is matzwart gerold (schoolbordenverf), laklaag is niet al te best meer maar dat maakt hem weer lekker ratstyle
Hij is voorzien van 15" RH wielen van een BMW E30, en er zit een set 15" honingraat bij zonder banden. Verder nog wat stalen wielen en wat 195-50/15 banden in redelijke staat.
De auto is een paar maanden terug voorzien van een gereviseerde 2.2i motor, motor is bij revisie ook netjes opgespoten en is voorzien van een gepolijst kleppendeksel. Ook is er een Getrag 240 geplaatst.
Accu is nieuw, waterpomp is nieuw, dynamo is nieuw, verdelerkap en rotor zijn nieuw, bougies nieuw, olie ververst, bakolie ververst, koppeling is nieuw, druklager ook nieuw.
Het injectiesysteem is dat van een 2.0CIH, de inlaatbuis is een ingekort 6cylinder exemplaar. Verder zit er een rallye nokkenas in, en een spaghetti spruitstuk. De gehele uitlaatlijn is 63,5 mm en nog zeer netjes.
Het differentieel is doorgelast: 100% sper. Verder electrisch uitschakelbare achterremmen (burnouts!) en een startknop.
Interieur is helemaal GT/E, zwart/gele Recaro's dus in onberispelijke staat, ook het hemeltje en vloerbedekking zijn supernetjes. Klokkenwinkel is ook GT/E, 30cm stuurtje van OMP, lederen pookknop van OMP, alles met gele accenten om bij de Recaro's te passen. Ligt ook een nieuwe zwarte mattenset in met gele biesjes. De zijruiten zijn geblindeerd.
De buitenste koplampen zijn vervangen door nieuwe Hella's, dit ivm APK (nog tot november dit jaar). Ook zijn toen de handremkabels vervangen.
De achterlichten zijn smoke, heb er nog een set originele bij. Verder zitten er nieuwe geboorde remschijven op en nieuwe blokken, heb er nog een berg onderdelen bij waaronder een Getrag 240 en een 2.0CIH die niet meer loopt, origineel stuur, extra klokken, remschijven, koppeling, drukgroep, etc. etc.
Wat moet er gebeuren aan de auto:
- spaghettispruitstuk rammelt tegen hitteschild, origineel spruitstuk is nog aanwezig
-auto dient afgesteld te worden
-kvs slangen moeten voorzien worden van andere tussenbussen (om 2.2 passend te maken), want ze lekken wat.
-claxon werkt niet
-lamellen aan de passagierszijde ontbreken
In principe moet de auto snel weg, binnen een maand liefst. Ik ben wel nog van plan de motor af te laten stellen binnen 2 weken.
Hij gaat weg omdat ik nu 3 auto's heb, da's wat te veel. Ik wil ipv de Manta een motor erbij.
Klikbare plaatjes erbij:
Op deze foto had de auto nog geen motor erin, vandaar dat ie zo hoog staat:
Vraagprijs met alles erbij 1700 euro. Neem contact op via arnegroenenberg aap gmail punt com of U2U, we komen er altijd wel uit denk ik!