[A]nrg/zip/runner spullen te koop voor weinig

Status
Not open for further replies.
ik heb hier nog een setje dd velgen liggen. voorvelg is met 3 gats bevestiging en zit geen band om. moet gespoten worden. achtervelg is nog in goede staat en nog met goede band erom heen. vaste prijs 50 excl. Verkocht aan swinz!!!

groene%20dd%20achterv%20en%20blauwe%20voorvelg.JPG

groene%20dd%20velg%20andere%20kant%20.JPG


hier nog 2 nrg 13 inch achtervelgen. allebei met lekke band eromheen mar zijn nog in redelijke staat en zijn nog goed te proppen.verf nog in goede staat en trommel ook. vaste prijs: 20 excl. p/stuk

2%20keer%20sd%20nrg%20achtervelgen%2013%20inch.JPG


ook heb ik nog 2 oude bandjes die redelijk kaal zijn en koste 5 euro excl. los per stuk

2%20banden.JPG


heb nog een nrg zijstandaart. geen merk en werkt nog perfect. 7,50 excl.
zijstandaart.JPG


nog een voorvork van sfera oud type met trommelrem voor. zonder voorveer. zo als op foto. 10 excl. en zip voorvork zo in die staat 10 euro excl.
voorvork%20sfera%20en%20zip.JPG


nog een runner en zip dashboardje. beide 7,50 de stuk excl. verzendkosten.
runner%20dashboard.JPG

zip%20dashboard.JPG


nog een reverse te koop. moet keer goed gepoetst worden of iets. 50 euro excl. compleet.
reverse.JPG


nog 4 setjes malossi rolletjes in perfecte staat. 2 setjes van 3,8 , 11 setje van 2,7 en 1 setje van 3,5. same 17,50 euro excl.
(op foto maar 3 setjes afgebeeld maar heb er dus 4)
malossi%20rollen.JPG
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

ik wil graaag je nrg dd achtervelg.. die voorvelg past cker niet op runner? zowel wil ik die ook.. add me ff op msn plz, adres staat hieronder....
 
niemand verder die iets nodig ervan heeft? bieden mag ook. moet allemaal weg en liefst zo snel mogelijk.
 
Een runner carterkap :P

Maar die zou danny al voor me regelen dus ik neem aan dat het goedkomt , ook met de rest..............
 
nicoz: pm me ff je rekening nr en eventueel andere gegevens.. ik stort het geld vandaag op mijn rekening.. dan staat het er morge op, via girotel schrijf ik het dan morge over en dan hebje et woensdag.. dus hoop datje die velgen zo snel mogelijk deze kant op stuurt.. ik pm je mijn gegevens ook ff...
 
@ bas: ok regel het maar verder met danny

@runnergoozer: nee voor 40 incl. gaat hij niet weg.

@ swinz: gedaan
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top